فیلم Songbird مایکل بی به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد

17 November 2020 - 12:00

فیلم Songbird، فیلم دلهره‌آور الهام گرفته شده از ویروس کرونا که توسط مایکل بی (Michael Bay) تولید شده است به صورت اینترنتی در آمریکا پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم استودیو The STX به جای پخش در سینماها در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) بر روی تمام پلتفرم‌های اینترنتی جهت تماشای این فیلم در خانه‌ها منتشر خواهد شد و پس از آن این فیلم بر روی شبکه اینترنتی که هنوز نام آن اعلام نشده است قابل پخش خواهد بود.

فیلم Songbird اولین فیلمی است که در حین شیوع ویروس کرونا در لس‌آنجلس آمریکا فیلم‌برداری شده است. داستان این فیلم دو سال پس از شیوع ویروس COVID-23 اتفاق می‌افتد که اکنون این ویروس به مغز بیماران حمله کرده و جهان را پر از هرج و مرج کرده است. مردم‌های آمریکایی که به این ویروس مبتلا شده‌اند برای قرنطینه شدن مجبور به رفتن به کمپ‌های با نام Q-Zones شده‌اند که بعضی از آن‌ها برای مقابله با محدودیت‌هایی شدید که در این کمپ‌ها وضع شده است مبارزه می‌کنند. این پس‌زمینه داستان عاشقانه‌ای است بین پیک موتورسواری با نام نیکو و با نقش‌آفرینی کی جی آپا (K.J. Apa) که سیستم بدن او مصونیت نادری در برابر این ویروس دارد و هنرمند جوانی با نام سارا و با نقش‌آفرینی سوفیا کارسون (Sofia Carson) که بر این باور است که او به این ویروس مبتلا شده است.

از دیگر بازیگرهای این فیلم می‌توان کریگ رابینسون (Craig Robinson)، برادلی وایتفورد (Bradley Whitford)، پیتر استورماره (Peter Stormare)، الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario)، پاول والتر هوزر (Paul Walter Hauser)، دمی مور (Demi Moore) را نام برد. وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز آدام میسون (Adam Mason) بر عهده داشته است.

آدام فاگلسون (Adam Fogelson) از استودیو STXfilms در رابطه با این فیلم گفت:

این همه‌گیری تمام جوانب کاری ما را تحت تأثیر قرار داده است، از ساخت فیلم گرفته تا پخش آن، ولی با این ‌وجود فیلم Songbird نشان می‌دهد که استودیو زیرکی مانند STX می‌تواند راهی مؤثر و سودآور را برای پخش فیلم خود پیدا کند چرا که فیلم ما نیز مانند فیلم‌های Greenland و My Spy برای پخش در این زمان چالش‌برانگیز تولید شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.