سازنده Creed 2 کارگردانی فیلم جدید سری Transformers را برعهده دارد

17 November 2020 - 20:30

بعد از جستجویی طولانی، کمپانی Paramount Pictures و استودیوی Hasbro اعلام کردند که .Steven Caple jr را برای کارگردانی قسمت جدید سری Transformers انتخاب کرده‌اند. گرچه هنوز مذاکره‌ای در این مورد صورت نگرفته، او اولویت اول استودیو و تهیه‌کنندگان می‌باشد و احتمالا قرارداد تا هفته دیگر بسته خواهد شد. بعد از ملاقات با چندین تن از مدیران Paramount Motion Picture و همینطور Emma Watts، این استودیو، کیپل را بعنوان بهترین فرد برای کارگردانی ادامه این سری انتخاب کرد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در ژانویه، استودیو تصمیم به بازسازی سری گرفت و همزمان دو فیلم‌نامه در دست توسعه داشت یکی توسط James Vanderbilt و دیگری توسط Joby Harold. درنهایت فیلم‌نامه Joby بعنوان ادامه سری انتخاب شد و هنگامی که نوشتن فیلم‌نامه بصورت کامل در آخر تابستان تمام شد، استودیو شروع به جستجو به دنبال کارگردان برای فیلم بعدی کرد.

Transformers یکی از بزرگترین فیلم‌های کمپانی Paramount از زمان شروع این سری در سال ۲۰۰۷ بوده است و با ۵ فیلم، فروشی بیش از ۴ میلیارد دلار بصورت جهانی داشته است. به دنبال عرضه فیلم Transformers: The Last Knight در سال ۲۰۱۷ مایکل بی از این سری جدا شد. بعد از آن استودیو تصمیم به بازسازی سری گرفت که در نهایت منجر به ساخت فیلم Bumblebee در سال ۲۰۱۸ شد.

منبع : Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.