سریال Wonder Girl توسط شبکه CW در دست ساخت قرار دارد

17 November 2020 - 21:00

شبکه CW در حال ساخت سریال Wonder Girl براساس کاراکتر DC توسط Joëlle Jones است و نویسندگی آن را دیلین رودریگز برعهده خواهد داشت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این سریال روی یارا فلور تمرکز دارد، یک دختر لاتین که فرزند یک جنگجوی آمازونی و خدای رود برزیلی می‌باشد که متوجه می‌شود Wonder Girl است. او باید با کمک قدرت‌های تازه خودش با نیروهای شیطانی که می‌خواهند دنیا را نابود کنند مبارزه کند.

این اولین سریال ابرقهرمانی DC خواهد بود که شخصیت اصلی آن لاتین می‌باشد. رودریگز به همراه کمپانی Berlanti Prods تهیه‌کنندگی سریال را برعهده خواهند داشت. این سریال درباره منشا این شخصیت در دنیای DC خواهد بود که اخیرا در کامیک‌ها بعنوان Wonder Woman جدید معرفی شده است.

سریال Wonder Girl به دنیای ابرقهرمانی DC ساخته کمپانی Berlanti Prods ملحق خواهد شد که شامل سریال‌های Batwoman, DC’s Legends Of Tomorrow, The Flash, سریال مورد انتظار Superman and Lois و فصل ششم و آخر سریال Supergirl و سریال Black Lightning می‌باشد.

Wonder Girl لقب تعداد زیادی از ابرقهرمان‌های DC بوده است. Wonder Girl اصلی، دانا تروی، توسط Bob Haney و Bruno premiani خلق شد و برای اولین بار در کامیک بوک The Brave and the Bold نسخه ۶۰ام در سال ۱۹۶۵ حضور پیدا کرد.

منبع : Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.