سریال Dial M For Murder به تهیه‌کنندگی آلیسیا ویکاندر ساخته خواهد شد

17 November 2020 - 19:30

MGM/UA Television در حال توسعه‌ی سریال کوتاه Dial M For Murder بر اساس نمایشی محصول ۱۹۵۲ به همین نام و نوشته‌شده توسط فردریک نات (Frederick Knott) است که در سال ۱۹۵۴ توسط آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) در یک اثر سینمایی مورد اقتباس قرار گرفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

برنده‌ی اسکار آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را توسط کمپانی Vikarious Film خود برعهده دارد و احتمالاً نقش اصلی این سریال که بازانگاری داستانی مهیج و دارای تعلیق از دیدگاه شخصیت مؤنث آن است را ایفا خواهد کرد. در فیلمی که هیچکاک ساخته بود، این نقش را گریس کلی ایفا می‌کرد.

مایکل میتنیک (Michael Mitnick) از فیلم The Giver خالق و نویسنده‌ی سریال است و ترنس وینتر (Terence Winter)، خالق مجموعه‌ی Boardwalk Empire وظیفه‌ی نظارت بر روی آن را برعهده دارد. میتنیک پیش‌تر به‌تنهایی نویسندگی سریال Vinyl محصول HBO را انجام داده است که وینتر یکی از خالقان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن بود.

وینتر در کنار ویکاندر و چارلز کولیِ از (Charles Collier) از Vikarious Film تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان خواهند بود. اندرو میتمن (Andrew Mittman) از کمپانی ۱٫۲۱ که قراردادی با MGM/UA TV نیز دارد به همراه لوید بران (Lloyd Braun) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

در Dial M For Murder اصلی، داستان حول یک قهرمان بازنشسته‌ی تنیس (که در فیلم ری می‌لند (Ray Milland) ایفاگر این نقش بود) جریان دارد که متوجه می‌شود همسرش (با بازی کلی) یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی پنهانی داشته است، بنابر این فردی را برای کشتنش اجیر می‌کند؛ اما نقشه نتیجه‌ی عکس می‌دهد و زن قاتلش را می‌کشد درنتیجه مرد تصمیم می‌گیرد تا شرایط را طوری تنظیم کند که او به قتل متهم و اعدام شود. نقشه‌ی او درست پیش می‌رود تا اینکه معشوقه‌ی زن تنها ساعتی قبل از اجرای حکم اعدام، متوجه همه‌چیز می‌شود.

مانند کلی، ویکاندر نیز برنده‌ی اسکار است. او این جایزه را برای ایفای نقش در فیلم The Danish Girl به‌دست آورد. ویکاندر برای The Danish Girl و Ex Machina نامزد دو جایزه‌ی گلدن گلوب نیز شده است. او اخیراً در ریبوت Tomb Raider نقش لارا کرافت را بازی کرده که دنباله آن در دست ساخت قرار دارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.