تریلر جدید فیلم Zack Snyder’s Justice League منتشر شد

17 November 2020 - 21:30

استریمینگ HBO Max تریلر جدید فیلم Zack Snyder’s Justice League «لیگ عدالت زک اسنایدر» را منتشر کرد. از زمانی که فیلم ابرقهرمانی Justice League «لیگ عدالت» در سال ۲۰۱۷ در سینماها اکران شد، طرفداران خواستار انتشار نسخه اسنایدر کات این فیلم بوده‌اند. حالا استودیوی برادران وارنر این درخواست‌ها را با اجازه دادن به فیلمساز برای تکمیل پروژه خودش پاسخ داده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ابتدا به نظر می‌رسید نسخه اسنایدر کات Justice League فقط نیازمند کمی فیلمبرداری مجدد و مراحل پس از تولید زیاد باشد. اما به نظر می‌رسد این کارگردان در حال انجام کارهای زیادی برای فیلم بوده و حتی صحنه‌های جدیدی به آن اضافه کرده که در نسخه اصلی وجود نداشتند. به عنوان مثال، جوکر با بازی جرد لتو (Jared Leto) قرار است در این نسخه از فیلم حضور داشته باشد، در حالی که در فیلم اصلی جایی نداشت.

در فیلم Zack Snyder’s Justice League همچنین بیشتر شاهد حضور دارک‌ساید هستیم که قرار بود شرور اصلی دنباله فیلم محصول ۲۰۱۷ باشد. اسنایدر گفته نقاط مهم داستانی فیلم دوم را برنامه‌ریزی کرده، اما مشخص نیست استودیو به او اجازه ساخت آن را بدهد.

فیلم Zack Snyder’s Justice League در سال ۲۰۲۱ به صورت یک مینی‌سریال بالای ۴ ساعته توسط HBO Max پخش خواهد شد. تریلر این فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع:‌ Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.