ام. نایت شیامالان از پایان فیلم‌برداری دلهره‌آور Old خبر داد

18 November 2020 - 09:00

فیلم‌ساز نامزد اسکار ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) به‌وسیله‌ی حساب توییتری‌اش پایان فیلم‌برداری جدیدترین فیلم دلهره‌آورش با عنوان Old را اعلام کرد. پیش‌تر اعلام‌شده بود که این پروژه، فیلمی اقتباسی از رمان گرافیکی Sandcastle از پیر اسکار لوی (Pierre Oscar Levy) و فردریک پیترز (Frederik Peeters) است. این فیلم در ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رمان گرافیکی «قلعه‌ی شنی» حول محور یک گروه از افراد جریان دارد که متوجه می‌شوند قادر به فرار از ساحلی مرموز و دورافتاده نیستند. این در حالی است که با پیدا کردن یک جسد، رازی تاریک زمان اطرافشان را متوقف می‌کند. شیامالان گفته بود که این رمان را به‌عنوان یک هدیه‌ی روز پدر دریافت کرده است و به‌سرعت پس‌ازآنکه عاشق طرح کلی داستان شده برای به‌دست آوردن حقوق ساخت یک اثر از روی آن اقدام کرده است.

بازیگران این عنوان را الیزا اسکانلن (Eliza Scanlen) از فیلم Little Women، توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) از فیلم Jojo Rabbit، آرون پیرس (Aaron Pierce) از سریال ۲۴، ویکی کریپس (Vicky Krieps) از فیلم Phantom Thread، الکس وولف (Alex Wolff) از فیلم Hereditary، ابی لی (Abbey Lee) از فیلم Mad Max: Fury Road، نیکی آموکا-برد (Nikki Amuka-Bird) از سریال Avenue 5، گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal) از سریال Mozart in the Jungle و کن لئونگ (Ken Leung) از فیلم Star Wars: Episode VII – The Force Awakens تشکیل می‌دهند.

فیلم Old توسط شیامالان که دو بار نامزد اسکار شده، نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی شده است.

آثار شیامالان با توجه به طرح جذابی که دارند دائماً توسط مخاطبان در سرتاسر جهان موردتوجه قرار می‌گیرند، به‌طوری‌که جمع فروش کلی آثار این کارگردان به رقمی بیش از ۳/۳ میلیارد دلار می‌رسد. متأخرترین اثر او فیلم Glass است که پایابی بر سه‌گانه‌ی Eastrail 177 بود و در هفته‌ی افتتاحیه خود صدر گیشه را از آن خود کرد و با کسب رقمی نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار برای سه هفته در جای خود باقی ماند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.