ترنس وینتر از سریال The Batman خارج شد

18 November 2020 - 11:30

ترنس وینتر (Terence Winter) از نقش خود به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و مدیر سریال اسپین آف فیلم The Batman شبکه اینترنتی HBO Max که برای پخش در آینده در این شبکه برنامه‌ریزی شده است کناره‌گیری کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

علت کناره‌گیری او از این پروژه تفاوت در ایده‌های او و سازندگان دیگری که در ساخت این سریال دخیل هستند بوده است. این خبر تائید شده است.

در طی فصل تابستان شبکه اینترنتی HBO Max که زیرشاخه‌ای از کمپانی Warner Bros است به ساخت این پروژه متعهد بوده است. این سریال قرار است که به عنوان پروژه مکمل فیلم The Batman مت ریوز (Matt Reeves) برادران وارنر ساخته شود. سازندگان این سریال بخش تلویزیونی برادران وارنر و دیلن کلارک (Dylan Clark) هستند.

این سریال قرار است در دنیایی که مت ریوز برای فیلم The Batman خلق کرده است جریان داشته باشد و داستان آن به این صورت طراحی شده است تا به بررسی و توضیح ساختار فساد در شهر گاتهامی که فیلم The Batman در آن جریان دارد بپردازد و درنتیجه با تولید این سریال دنیای بتمن در پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. داستان این سریال که بر روی اداره پلیس شهر گاتهام تمرکز خواهد داشت، جهانی که در فیلم The Batman معرفی خواهد شد را گسترش داده و به بررسی بیشتر برخی از کاراکترهای موجود در دنیای این فیلم می‌پردازد.

مت ریوز در ماه اوت امسال توضیح داد که این سریال پیش درآمدی بر فیلم The Batman که در سال دومی که بتمن در دنیای این فیلم حضور خواهد داشت خواهد بود و داستان این سریال در سال اولی که بتمن در دنیای این سریال حضور دارد و هنگامی که شورشی نقاب زده باعث تحریک و ناآرامی در این شهر می‌شود جریان خواهد داشت. این سریال همچنین به بررسی فسادی که در این شهر از سال‌های پیش وجود دارد خواهد پرداخت و داستان آن از دیدگاه پلیس فاسدی که در این شهر فعالیت دارد روایت خواهد شد.

او دراین‌باره در مصاحبه‌ای که در ماه اوت امسال انجام داده است گفت:

داستان آن درواقع نبردی خواهد بود برای روح و روانش.

کمپانی تولیدکننده این سریال کمپانی ۶th & Idaho production خواهد بود که این کمپانی متعلق به مت ریوز است و آن‌ها این سریال را با همکاری WBTV (بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر) تولید خواهد کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل دانیل پیپسکی (Daniel Pipski)‌ و آدام کاسان (Adam Kassan) از کمپانی ۶th & Idaho می‌باشند. این سریال درام بر اساس کاراکتری که توسط باب کین (Bob Kane) و بیل فینگر (Bill Finger) برای کمپانی DC خلق شده است ساخته خواهد شد. علاوه بر این رافی کرون (Rafi Crohn) نیز به عنوان مشاور تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال در ساخت آن نقش خواهد داشت. وظیفه توزیع و پخش جهانی این سریال نیز بر عهده Warner Bros International Television Distribution خواهد بود.

هنوز تاریخ مشخصی برای پخش این سریال اعلام نشده است ولی فیلم The Batman قرار است که در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود.

خبر خارج شدن ترنس وینتر از این سریال در ابتدا توسط هالیوود ریپورتر گزارش شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.