زکری لی‌وای در درام The Unbreakable Boy ایفای نقش می‌کند

18 November 2020 - 16:30

زکری لی‌وای (Zachary Levi) یک نقش اصلی در فیلم The Unbreakable Boy دریافت کرد که کارگردانی آن توسط جان گان (Jon Gunn) و تهیه‌کنندگی آن توسط کمپانی The Kingdom Story، تهیه‌کنندگان فیلم‌های Can Only Imagine و I Still Believe و کمپانی Lionsgate انجام می‌شود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

لی‌وای نقش یک پدر را برای آستین بازی می‌کند. آستین پسری مبتلا به بیماری استخوان شکننده و اوتیسم اما دارای تصویری شاد و لذت بخش از زندگی است که باعث اتحاد و ایجاد تغییر اساسی در افراد اطراف خود می‌شود. این فیلم به صورت گسترده توسط کمپانی Lionsgate پخش می‌شود.

گان همچنین نوشتن فیلم‌نامه فیلم The Unbreakable Boy را بر اساس کتابی از اسکات ام لرت (Scott M. LeRette) با همکاری سوزی فلوری (Susy Flory) بر عهده داشت. جان اروین (Jon Erwin) و اندرو اروین (Andrew Erwin) و کوین داونز (Kevin Downes) به نمایندگی از کمپانی Kingdom Story تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

جریلین اسکیوبل (Jerilyn Esquibel) و پیتر فاسینلی (Peter Facinelli) نیز از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. لی‌وای در فیلم The Unbreakable Boy ایفای نقش کرده و بلافاصله پس از آن وارد فیلم American Underdog: The Kurt Warner Story می‌شود که ساخت آن در سال آینده شروع می‌شود. مردیت ویک (Meredith Wieck) و چلسی کوجاوا (Chelsea Kujawa) از طرف کمپانی Lionsgate مسئول نظارت بر این پروژه می‌باشند.

کمپانی Lionsgate درام اعتقادی محور I Still Believe با بازی کی جی آپا (KJ Apa) و بریت رابرتسون (Britt Robertson) را به دنبال فیلم I Can Only Imagine به کارگردانی برادران اروین، منتشر کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.