مارکوس سیگا کارگردانی فصل جدید Dexter را برعهده دارد

18 November 2020 - 21:00

سیگا همکاری زیادی با شورانر این سریال کلاید فیلیپس داشته و ۹ قسمت از سریال اصلی را نیز کارگردانی کرده بود که دو قسمت از آن توسط فیلیپس نوشته شده بودند. سیگا قسمت اول سریال Batwoman و The Flight Attendant را در کارنامه خود دارد و همچنین کارگردانی سریال‌های True Blood، Veronica Mars، Tyrant، Blindspot و The Following را برعهده داشته است.

فیلیپس دوباره عنوان شورانر را برعهده خواهد داشت و همینطور این سریال ادامه سریال اصلی خواهد بود. سریال Dexter که فیلیپس در میانه راه از آن جدا شد، در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید در حالی که دکستر مورگان در تبعید انتخابی خودش بعنوان یک چوب‌بر زندگی می‌کند.

فیلیپس در مصاحبه ای گفت:

ما اساسا باید از صفر شروع کنیم، ده سال یا بیشتر از زمانی که این سریال پخش شده می‌گذرد و سریال این گذر زمان را نشان خواهد داد. گرچه پایان سریال اصلا شباهتی به پایان اصلی نخواهد داشت. این موقعیتی فوق العاده برای نوشتن پایانی دیگر است.

فیلیپس اشاره کرد که این سریال به آن‌ها موقعیتی می‌دهد که وضعیت را برای بییندگان بعد از پایان سریال تغییر دهند و گفت:

ما هیچ چیز را پس نمی‌گیریم. ما به بینندگان خیانت نمی‌کنیم که بگوییم “وای همه‌ی این‌ها یک رویا بود.” اتفاقی که در هشت سال اول رخ داد اتفاق افتاده است.

سیگا تهیه کنندگی سریال را به همراه فیلیپس، هال، جان گلدوین، سارا کالتون، بیل کارارو و اسکات رینولدز برعهده خواهد داشت. فیلم‌برداری سریال اوایل سال بعد شروع خواهد شد و طبق برنامه ریزی در پاییز ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

منبع : HollywoodReporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.