تریلر فیلم ترسناک اسلشر Castle Freak منتشر شد

18 November 2020 - 20:30

استودیوی RLJE فیلمز اولین تریلر بازسازی اثر کلاسیک Castle Freak ساخته استوارت گوردون در سال ۱۹۹۵ را منتشر کرد. تیت استاینسک (Tate Steinsiek) با این فیلم اولین کارگردانی خودش را تجربه کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پس از اینکه ربکا در یک تصادف رانندگی برای همیشه نابینا می‌شود، خبرهای عجیبی به گوشش می‌رسد: مادر گمشده به تازگی فوت کرده و قلعه اجدادی آن‌ها را برای او به ارث گذاشته است. ربکا که همراه با گروهی از دوستانش به ملک خانوادگی خودشان سفر می‌کند، امیدوار است این فرصتی برای او باشد تا با گذشته‌ای که از آن بی‌خبر است ارتباط برقرار کند – و مادری که ظاهرا او را رها کرده بود. وقتی اتفاقات مرموز رخ می‌دهند و دوستانش یکی یکی کشته می‌شوند، ربکا باید تاریخ مرموز خانواده‌اش را قبل از اینکه خودش هم طعمه کسل فریک شود، آشکار کند.

جیک هورویتز (Jake Horowitz)، کریس گالوست (Chris Galust)، امیلی سوئیت (Emily Sweet)، الیشا پرت (Elisha Pratt) و عمر برانسون (Omar Brunson) بازیگران این فیلم هستند.

فیلم Castle Freak در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) به صورت دیجیتالی پخش خواهد شد. تریلر فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.