الیزابت اولسن به زمان شروع تولید Doctor Strange 2 اشاره کرد

19 November 2020 - 17:00

الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) اشاره کرد که تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در حدود ماه دسامبر آغاز خواهد شد. پس از حضور در پروژه‌ی WandaVision محصول Disney+ در کنار پل بتانی (Paul Bettany) در نقش ویژن، اولسن مجدداً به ایفای نقش واندا ماکسیموف در دنباله‌ی مورد انتظار فیلم «دکتر استرنج» به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) و در مقابل بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) خواهد پرداخت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اسکارلت ویچ در ابتدا به‌عنوان یک شخصیت منفی در فیلم Avengers: Age of Ultron در کنار برادرش کوییک سیلور/پیترو ماکسیموف با بازی آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson) ظاهر شد اما انتقام‌جویان در پایان آن فیلم محصول ۲۰۱۵، او را به یکی از متحدان خود و از اعضای گروه تبدیل کردند. پس‌ازآن و طی سال‌ها واندا ماجراهای زیادی را پشت‌سر گذاشت، از قرار گرفتن مقابل هم‌تیمی‌هایش در «جنگ داخلی» تا از دست دادن ویژن به‌وسیله‌ی ثانوس در Avengers: Infinity War. با شروع فاز چهارم MCU، او به یکی از شخصیت‌های محوری این فرانچایز تبدیل‌شده تا جایی که تنها شخصیتی است که تا به اینجا تأیید شده است در دو پروژه‌ی متفاوت نقشی اساسی را ایفا خواهد کرد.

در صحبتی با Conde Nast Traveller، این بازیگر اعلام کرد که تا کریسمس برای فیلم‌برداری Doctor Strange in the Multiverse of Madness در لندن حاضر خواهد شد. با توجه به آنکه لحن او به‌گونه‌ای بود که احساس نمی‌شد پروژه تا قبل از آن زمان تولید خود را آغاز کرده باشد، به نظر می‌رسد تاریخی که در موردش صحبت کرده است زمانی باشد که فیلم‌برداری آغاز خواهد شد.

من قبلاً در لندن زندگی کردم، فضایی که انگلیسی‌ها در آن کار و زندگی می‌کنند بسیار با لس‌آنجلس و نیویورک متفاوت است. به‌زودی برای فیلم‌برداری دنباله‌ی «دکتر استرنج» به آنجا بازخواهم گشت، بنابراین برای کریسمس آنجا خواهم بود.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.