تریلر دوم فیلم لوگان به زودی منتشر خواهد شد

30 December 2016 - 23:00

از زمانی که استودیوی فاکس قرن بیستم در سال ۲۰۰۰ به کارگردانی برایان سینگر (Bryan Singer) دنیای فیلم‌های مردان اکس را آغاز کرد، هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش وولورین، جزو یکی از ستون‌های مستحکم این دنیای سینماتیک بوده‌است. استقبال طرفداران از این کاراکتر به قدری گرم بود که فاکس تصمیم به ساخت اسپین‌آفی سولو اما ضعیف از این شخصیت تحت عنوان X-Men Origins: Wolverine «ریشه مردان اکس: وولورین» گرفت. با این وجود، جکمن دوباره در فیلم سولوی دیگر با عنوان The Wolverine در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جیمز منگلد (James Mangold) حضور پیدا کرد و بار دیگر طرفداران را به این فیلم‌های سولو امیدوار کرد. حال جکمن و منگلد برای فصل آخر، بار دیگر در فیلم Logan با یکدیگر همراه شده‌اند تا پایان دوره‌ی این ابرقهرمان محبوب را روایت کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فاکس، منگلد و جکمن از اوایل سال جاری با انتشار تصاویری مرموز به ساخت این فیلم اشاره داشتند و انتشار این تصاویر کماکان ادامه دارد. تریلر اول این فیلم نیز در اواخر مهرماه راهی فضای مجازی شد و فضای تاریک آن به طرفدران نشان داد که انتظار چه فیلمی را داشته‌باشند. حال پس از انتشار گزارشی پیرامون درجه‌بندی سنی تریلر دوم این فیلم، به این موضوع پی بردیم که تاریخ انتشار این تریلر تقریبا چه زمانی خواهد بود.

طبق گزارش منتشر شده توسط Trailer Track، تریلر دوم فیلم Logan به احتمال زیاد در هفته‌ای که از تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۷ دی‌ماه) آغاز می‌شود، منتشر خواهد شد. در مراسم رونمایی از فیلم‌های استودیوی فاکس در نیویورک که در آن تصاویری از فیلم‌های War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها»، A Cure for Wellness «درمانی برای سلامتی» و Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» منتشر شد، این موضوع مشخص شد که محدودیت‌ها برای انتشار این ویدیوها از تاریخ ۲۷ دی برداشته خواهد شد و به احتمال زیاد تریلر دوم لوگان نیز در همان تاریخ منتشر می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.