مایکل شنون به برد پیت در فیلم Bullet Train پیوست

19 November 2020 - 10:00

مایکل شنون (Michael Shannon) قرار است به فیلم هیجان‌انگیز Bullet Train از کمپانی سونی با بازی برد پیت (Brad Pitt) بپیوندد. جویی کینگ (Joey King)، آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor Johnson)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، زازی بیتز (Zazie Beetz) و اندرو کوجی (Andrew Koji) دیگر بازیگران این فیلم هستند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کارگردان فیلم Hobbs & Shaw یعنی دیوید لیچ (David Leitch) کارگردانی و نظارت بر فیلم‌نامه را بر عهده خواهد داشت که به قلم زاک اولکویچ (Zak Olkewicz) نوشته خواهد شد. این فیلم بر اساس رمان ژاپنی ماریا بیتل به نویسندگی کوتارو ایساکا (Kotaro Isaka) است که آثار پرفروشی داشته است. ریوسوکه ساگوسا (Ryosuke Saegusa) و یوما ترادا (Yuma Terada) از کمپانی CTB Inc. تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده دارند.

کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) از کمپانی ۸۷North، در کنار آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. کت سمیک (Kat Samick) تهیه‌کنندگی اجرایی و بریتنی موریسی (Brittany Morrissey) از کمپانی Sony Pictures نظارت بر اجرای پروژه را برعهده دارند.

شنون در حال حاضر در فیلم Echo Boomers از ست سووی (Seth Savoy) مقابل نیک رابینسون (Nick Robinson)، بریت رابرتسون (Britt Robertson) و الکس پتیفر (Alex Pettyfer) دیده می‌شود. بعد از این پروژه، شنون در درام رمانتیک Swing از مایکل میلر (Michael Mailer) و فیلم Shriver از مایکل مرن (Michael Maren) با بازی در کنار کیت هادسون (Kate Hudson) و دان جانسون (Don Johnson) دیده خواهد شد. شنون اکنون مشغول حضور در سریال شبکه Hulu به نام Nine Perfect Strangers در کنار نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) می‌باشد. از دیگر اعتبارات او می‌توان به بازی او در فیلم‌های Nocturnal Animals، The Shape of Water، Revolutionary Road و ۹۹ Homes اشاره کرد.

منبع: Daedline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.