عنوان قسمت پنجم از سری فیلم‌های Scream مشخص شد

19 November 2020 - 12:00

همان‌طور که روند ساخت قسمت پنجم از سری فیلم‌های Scream به اتمام رسیده است، علاوه بر منتشر شدن اولین تصاویر از این فیلم عنوان آن نیز مشخص شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آیا به فیلم‌های ترسناک علاقه دارید؟ پس از اشاره‌های بسیار زیاد مبنی بر بازگشت فیلمی از سری فیلم‌های Scream، فرنچایز ترسناک خود ارجاعی که تا به حال ۴ فیلم از آن توسط وس کریون (Wes Craven) کارگردانی و ساخته شده است، اکنون اطلاعت زیادی از پنجمین قسمت این فیلم منتشر شده است از جمله اولین تصاویر منتشر شده از این پشت صحنه این فیلم، بازگشت ستاره محبوب این فرنچایز با نام نو کمبل (Neve Campbell) به قسمت پنجم آن، اعلام به اتمام رسیدن روند فیلم‌برداری این فیلم و سرانجام مشخص شدن عنوان قسمت پنجم آن.

تصاویری که از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

به صورت رسمی اعلام شده است که عنوان قسمت پنجم این فیلم Scream نام خواهد داشت. انتخاب عنوانی مانند این برای قسمت پنجم آن شباهت بسیار زیادی با انتخاب عنوان برخی از فیلم‌های فرنچایزهای دیگری مانند عنوان یازدهمین قسمت از فرنچایز Halloween که با نام Halloween که در سال ۲۰۱۸ پخش شده است، چهارمین قسمت از فرنچایز Ghostbusters با عنوان Ghostbusters در سال ۲۰۱۶ و سرانجام چهارمین قسمت از فرنچایز Final Destination با عنوان Final Destination که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است دارد.

چه چیزی را می‌توان از قسمت پنجم این فیلم انتظار داشت؟ ما مصاحبه‌ای را با مشاورهای کارگردان این فیلم مت بتینلی-اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر ژیلت (Tyler Gillett) و تهیه‌کننده اجرایی این فیلم با نام چاد ویللا (Chad Villella) و تولیدکننده آن ویلیام شراک (William Sherak) در رابطه با تعامل این فیلم با گرایش‌های ترسناک موجود در گذشته و آینده انجام داده‌ایم.

مت بتینلی-اولپین در این مصاحبه گفت:

این فیلم ارتباط زیادی با وضعیت فیلم‌های ترسناک امروزی دارد ولی چیزی که ما در این فیلم به بررسی آن پرداختیم این است که برخلاف زمانی که فیلم اصلی این فرنچایز پخش شد در آن زمان ساخت فیلم‌های ترسناک مانند مسیری سرازیر بوده و این‌گونه فیلم‌ها مانند فیلم‌های ترسناک امروزی به این اندازه محبوب و پرطرفدار نبوده است. کسانی که فیلم‌هایی کوچک را تولید می‌کردند به ساخت این این‌گونه فیلم‌ها علاقه داشتند ولی کسانی که فیلم‌های بزرگ را تولید می‌کردند مجبور به تولید نکردن این‌گونه فیلم‌ها بودند و اکنون واضح است که ما در این شرایط قرار نداریم. در حال حاضر فیلم‌های ترسناک امروزی به بزرگی فیلم‌های دیگر هستند و بسیار جالب و خوب است که از این زاویه به ساخت این‌گونه فیلم‌ها بپردازیم ولی در عین حال برای ما عنصر ترس در این‌گونه فیلم‌ها مهم است و همیشه مهم خواهد بود. اگر چیزی واقعاً ترسناک باشد، آن چیز ترسناک خواهد بود و این همیشه هدف ما است. این نکته‌ای است که ما از وس کریون در ساخت فیلم The Last House on the Left در سال ۲۰۰۹ یاد گرفته‌ایم. فیلم Nightmare on Elm Street احتمالاً اولین فیلم ترسناکی بوده است که ما را واقعاً وقتی که بچه بودیم به صورت زیادی ترسانده است. وقتی صحبت در رابطه با این‌گونه چیزها باشد، من فکر می‌کنم که ترسناک بودن یکی از هدف‌های اصلی ما در ساخت این فیلم است تا مطمئن شویم که عنصر ترس موجود در این فیلم واقعاً ترسناک باشد و نه اینکه ما در رابطه با آن ملایمت کنیم.

قسمت پنجم فیلم Scream در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران خواهد شد.

نویسنده فیلم‌نامه این فیلم کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) در پستی در توییتر گفت:

این پایان روند فیلم‌برداری این فیلم است که من بسیار هیجان‌زده هستم تا عنوان رسمی قسمت پنجم از این سری فیلم را معرفی کنم! حدود ۲۵ سال پیش و زمانی که من فیلم‌نامه قسمت اول این فیلم را نوشتم و وس کریون این فیلم‌نامه را تبدیل به فیلم کرد من واقعاً نمی‌توانستم تأثیر ماندگاری که این فیلم بر روی بینندگان و طرفداران گذاشته است را تصور کنم.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.