تریلر فیلم Chaos Walking با بازی تام هالند منتشر شد

19 November 2020 - 18:30

استودیوی لاینزگیت سرانجام تریلر فیلم علمی‌تخیلی Chaos Walking با بازی تام هالند (Tom Holland) و دیزی ریدلی (Daisy Ridley) را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

داگ لیمان (Doug Liman) کارگردانی این اقتباس از روی سری رمان‌های نوجوانانه نوشته Patrick Ness را برعهده دارد که نیک جوناس (Nick Jonas) و مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) هم در آن حضور دارند. دیگر بازیگران این فیلم، نامزدهای اسکار سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) و دمیان بیچیر (Demián Bichir) و همچنین دیوید اویلوو (David Oyelowo)، ری مک‌کینون (Ray McKinnon) و کرت ساتر (Kurt Sutter) سازنده سریال Sons of Anarchy «فرزندان آشوب» هستند.

فیلم Chaos Walking در دنیایی جریان دارد که در آن هیچ زنی وجود ندارد و همه موجودات زنده می‌توانند افکار یکدیگر را به شکل تصاویر، کلمات و صداهایی به نام نویز بشنوند. این تریلر نشان می‌دهد چگونه لیمان و تیم شش نفره نویسندگانش (از جمله چارلی کافمن (Charlie Kaufman)) این ایده را به تصویر می‌کشند.

فیلم Chaos Walking در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۳ بهمن) در سینماها اکران خواهد شد. تریلر این فیلم در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.