کمپانی اپل فیلمی را از بازی Tetris می‌سازد

20 November 2020 - 12:30

از قرار معلوم کمپانی اپل قرار است فیلمی با نام Tetris: The Movie که داستان پیشگامان بازی ویدئویی با نام Tetris است را با نقش‌آفرینی تارون اجرتون (Taron Egerton) و کارگردانی فیلم‌ساز فیلم Stan & Ollie جان اس. بیرد (Jon S. Baird) بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تارون اجرتون نقش هنک راجرز (Henk Rogers)، یک طراح بازی‌های ویدئویی و اولین کسی که حقوق مربوط به توزیع این بازی را در کنسول‌ها به دست آورده بود (جایی که این بازی در آن محبوبیت خود را به دست آورده است) را در این فیلم ایفا خواهد کرد. او به ‌شدت درگیر مشاجره‌ای بر روی حق نشر این فرنچایز در دهه ۱۹۸۰ بوده است. نوح پینک (Noah Pink) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

روند انتخاب بازیگران دیگر این فیلم برای بازی در نقش‌های دیگر در حال نهایی شدن است که از جمله این نقش‌ها می‌توان نقش مهندس نرم‌افزار روسی با نام الکسی پاژیتنوف (Alexey Pajitnov) را نام برد، کسی که اولین بار این بازی را ساخته است و همچنین نقش تاجرانی با نام‌های رابرت مکسول (Robert Maxwell) و کوین مکسول (Kevin Maxwell) را نیز می‌توان نام برد. این فیلم در حال حاضر زودتر از موعد انتظار برای آغاز روند فیلم‌برداری آن که در ماه دسامبر در اسکاتلند انجام خواهد شد آماده شده است.

این فیلم توسط متیو وان (Matthew Vaughn) و کمپانی‌اش با نام Marv Films و با همکاری لئونارد بلاواتیک (Leonard Blavatnik) و همچنین کمپانی او با نام AI Film تولید و تأمین مالی خواهد شد. تولیدکنندگان دیگر این فیلم شامل گریگور کامرون (Gregor Cameron) از کمپانی Unigram و جیلیان بری (Gillian Berrie) می‌باشند.

کمپانی Marv Films اخیراً عضو هیئت رئیسه پیشین کمپانی Lionsgate با نام زیگی کاماسا (Zygi Kamasa) را به عنوان مدیرعامل خود استخدام کرده است که او در ساخت فیلم Rocketman که تارون اجرتون به خاطر بازی در این فیلم برنده جایزه گلدن گلوب شده است نقش داشته است.

کمپانی اپل در حال هزینه کردن و به دست آوردن حق پخش فیلم‌هایی مانند فیلم Killers Of The Flower Moon مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، فیلم جیک جیلنهال (Jack Gyllenhaal) با نام Snow Blind و فیلم Palmer با نقش‌آفرینی جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) و جدیدترین قرارداد گران آن‌ها برای خرید حق پخش فیلم Emancipation با بازی ویل اسمیت (Will Smith) و آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) هستند. آن‌ها قبل از این نیز در فصل تابستان امسال حق پخش فیلم Greyhound تام هنکس (Tom Hanks) را از کمپانی سونی نیز خریده بودند.

کمپانی اپل فعلاً خبر ساخت این فیلم را تائید نکرده است و نظری را هم دراین‌باره نداده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.