دیوید فینچر از آینده سریال Mindhunter ابراز نگرانی کرد

20 November 2020 - 13:00

با توجه به اینکه پلتفرم نتفلیکس ساخت ادامه سریال Mindhunter را در اوایل امسال به صورت نامعینی متوقف کرده است و نامزد جایزه اسکار دیوید فینچر (David Fincher) و کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال که پیش از این از شک و شبه خود در ساخت ادامه این سریال صحبت کرده بود، اکنون او سخنان بیشتری را درباره نگرانی‌هایش جهت ساخت ادامه این سریال و آینده آن نیز بیان کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در طی مصاحبه‌ای که او با وب‌سایت Variety درباره فیلم بیوگرافی و درام خود با نام Mank انجام داده است که طبق گزارش‌ها ساخت این فیلم یکی از دلایل متوقف شدن ساخت ادامه سریال Mindhunter می‌باشد، دیوید فینچر دوباره از نگرانی‌هایش درباره ساخت ادامه این سریال صحبت کرد و گفت که او نمی‌دانسته است که آیا منطقی است که این سریال را ادامه دهد یا خیر چرا که او گفت هزینه ساخت سریال Mindhunter بسیار گران بوده است و با اینکه این سریال بینندگان بسیار پر اشتیاقی را دارد ولی آن‌ها هیچ‌وقت آمار تعداد بینندگان لازمی را از این سریال به دست نیاورده بودند که بتواند هزینه ساخت آن را توجیه کند. علاوه بر آن این فیلم‌ساز ۵۸ ساله از برخی از مشکلاتی که در پشت صحنه ساخت فصل دوم این سریال اتفاق افتاده است نیز صحبت کرد که در طی این مشکلات او مجبور شده بود که مدیر اصلی این سریال را اخراج کند، هشت فیلم‌نامه نوشته شده برای فصل دوم را رد کند و جهت نظارت بر ساخت فصل دوم این سریال به شهر پیتسبرگ در ایالت پنسیلوانیا برود که همین عامل باعث خسته شدن او از روند ساخت این سریال شده است.

دیوید فینچر دراین‌باره گفت:

من قطعاً نیاز به گذراندن زمانی خارج از آنجا داشتم. ما تمام کمک‌های لازم جهت به اتمام رساندن ساخت فصل دوم این سریال را در اختیار داشتیم ولی ما فیلم‌نامه‌های بسیار زیاد و نماهای کلی را جهت ساخت فصل سوم در اختیار نداشتیم. اعتراف می‌کنم که من مقدار کمی حالتی شبیه به این را داشتم که مطمئن نبودم آیا دوباره آماده هستم دو سال دیگر از وقتم را جهت ساخت فصل دیگری از این سریال سپری کنم یا خیر!

با این حال و علیرغم این مشکلات دیوید فینچر امیدوار است که وقفه نامعینی که جهت ساخت ادامه این سریال افتاده است به او این اجازه را بدهد تا زمان لازم جهت پیدا کردن اشتیاقی تازه برای ساخت ادامه این سریال را به دست بیاورد تا او بتواند پایانی که برای این سریال در نظر داشته است را به واقعیت تبدیل کند. در این پایان مأمورهای FBI این سریال تلاش می‌کنند که قاتل واقعی خفه‌کننده‌ای با نام دنیس ریدر (Dennis Rader) را دستگیر کنند. بازیگری که قرار بوده است نقش این قاتل که اکنون در دنیای واقعی در زندان به سر می‌برد را در فصل سوم این سریال ایفا کند کسی نیست جز سانی والیسنتی (Sonny Valicenti). این بازیگر در کارنامه خود وظیفه ایفای نقش در فیلم The Post را بر عهده داشته است.

او درباره داستان و طرح فصل‌های جدید این سریال گفت:

در زمان مناسبی علاقه خواهم داشت که به این سریال نگاه مجددی داشته باشم. امید ما این بود که داستان آن تا اواخر دهه نود میلادی و اوایل دهه ۲۰۰۰ ادامه پیدا کند و امیدوار بودیم که داستان آن به قسمتی برسد که مردم در خانه دنیس ریدر را می‌زدند.

داستان سریال Mindhunter درباره دو مأمور FBI (با نقش‌آفرینی جاناتان گروف و هولت مک‌کالانی) است که برای کشف کردن پاسخ و جواب‌ها نسبت به اعمال وحشیانه قاتل‌های سریالی راهی سپری کردن روند تحقیقاتی شومی می‌شوند. به نظر می‌رسید که فصل سوم این سریال علاوه بر بررسی قاتل سریالی بچه‌های شهر آتلانتا آمریکا که این قتل‌ها در بازه زمانی بین سال‌های ۱۹۷۹ و ۱۹۸۱ اتفاق افتاده است، به احتمال زیاد در این فصل به بررسی قاتل مشهوری نیز با نام پسر سم و ظهور قاتل سریالی مشهور به BTK Killer (مخفف اختصاری که به دلیل «بستن، شکنجه کردن و کشتن به او داده‌ شده است») می‌توانست بپردازد.

بازیگران اصلی این سریال شامل جاناتان گروف (Jonathan Groff)، هولت مک‌کالانی (Holt McCallany) و آنا تورو (Anna Torv) می‌باشد. کارگردان‌های این سریال شامل دیوید فینچر که در کارنامه خود وظیفه انجام دادن کارگردانی فیلم‌هایی مانند Gone Girl، The Social Network و Zodiac را بر عهده داشته است، آصف کاپادیا (Asif Kapadia) کارگردان فیلم‌هایی مانند Amy و Senna، توبیاس لیندهولم (Tobias Lindholm) کارگردان فیلم‌هایی مانند A War و A Hijacking و اندرو داگلاس (Andrew Douglas) که کارگردانی فیلم‌هایی مانند The Amityville Horror و U Want Me 2 Kill Him را در کارنامه خود دارد می‌باشند. در فصل دوم این سریال ما شاهد بازی دیمون هریمن (Damon Herriman) در نقش چارلز منسن بودیم، نقشی که او حتی آن را در فیلم Once Upon a Time in Hollywood نیز بازی کرده است.

سریال Mindhunter توسط جو پنهال (Joe Penhall) و بر اساس کتاب واقعی جنایی با نام Mindhunter: Inside the FBI’s Elite Serial Crime Unit نوشته شده توسط جان ای داگلاس (John E. Douglas) و مارک اولشکر (Mark Olshaker) خلق شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل دیوید فینچر، جوشوا دونن (Joshua Donen)، شارلیز ترون (Charlize Theron) و سین چفین (Cean Chaffin) می‌باشند. فصل اول این سریال موفق به کسب نمره ۹۶% در سایت Rotten Tomatoes شده است و همچنین منتقدان نیز از فصل اول آن را که در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمده بود به جهت اختراع مجدد بررسی رویه‌های جرم تعریف کرده‌اند.

در حال حاضر می‌توان فصل اول و دوم این سریال را در شبکه نتفلیکس مشاهده کرد.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.