رابرت پاتریک به سریال The Walking Dead پیوست

21 November 2020 - 10:00

طبق اعلام AMC در تاریخ ۲۸ فوریه شش قسمت از فصل دهم سریال The Walking Dead پخش خواهد شد. همینطور جزییاتی درباره سریال اعلام شده که شامل لیست بازیگران است که در میان آن‌ها نام Robert Patrick بازیگر فیلم Terminator، به چشم می‌خورد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

پاتریک یکی از سه بازیگر جدیدی است که برای فصل دهم سریال The Walking Dead معرفی شده است، همراه با Hilarie Burton Morgan بعنوان لوسیل و همینطور Okea Eme-Akwari بعنوان کاراکتر جدید سریال، Elijah. پاتریک نقش مردی به اسم Mays را بازی خواهد کرد. در ویدیویی که از AMC منتشر شد بین کاراکتر Mays و کاراکتر پدر گابریل بحث شدیدی صورت می‌گیرد.

بعلاوه AMC عنوان هر شش قسمت باقی مانده از فصل ۱۰ را اعلام کرده که همینطور شامل قسمت مورد انتظار “Here’s Negan” که در آن Hilarie Burton Morgan همسر Jeffrey Dean Morgan(شخصیت نیگان) نقش لوسیل همسر مرده نیگان را بازی خواهد کرد و همینطور قسمت پایانی فصل دهم خواهد بود.

بقیه قسمت‌ها شامل قسمت “Home Sweet Home” که بر روی شخصیت مگی تمرکز دارد، قسمت “Find Me” که در آن شخصیت‌های دریل و کارول به یک کلبه قدیم برمی‌خورند، قسمت “One More” که رویایی بین Mays و پدر گابریل است، قسمت “Splinter” که ادامه داستان یوجین، ایزیکیل، یومیکو و پرنسس سرگردان است، قسمت “Diverged” که مرز دوستی بین دریل و کارول را محک می‌زند و قسمت آخر “Here’s Negan”، می‌باشند.

منبع : hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.