شبکه HBO دستور ساخت سریال The Last Of Us را داده است

21 November 2020 - 13:00

شبکه HBO دستور ساخت سریال The Last Of Us که اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی با همین نام در پلی‌استیشن است را صادر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریگ مازن (Craig Mazin) سازنده سریال Chernobyl به همراه نیل دراکمان (Neil Druckmann) سازنده سری بازی‌های The Last Of Us و کارولین استراوس (Carolyn Strauss) تهیه‌کننده اجرایی سریال Game of Throne با همکاری یکدیگر وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت.

سریال The Last Of Us توسط Sony Pictures Television و با همکاری PlayStation Productions و کمپانی Word Games و استودیو بازی‌سازی Naughty Dog ساخته خواهد شد. شبکه HBO هنوز مشخص نکرده است که این سریال در چند قسمت تولید خواهد شد.

The Last of Us بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Naughty Dog توسعه داده شده و در کنسول پلی‌استیشن سونی در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. داستان این سریال ۲۰ سال پس از اینکه دنیای مدرن نابود شده است جریان دارد. جول، بازمانده سرسختی است که استخدام شده است تا دختر ۱۴ ساله‌ای با نام الی را از منطقه قرنطینه شده ظالمانه‌ای خارج کند. چیزی که به عنوان کاری کوچک آغاز شده بود به زودی تبدیل به سفری طاقت‌فرسا و متأثرکننده می‌شود. همان‌طور که آن‌ها در حال طی کردن مسیری در آمریکا هستند، در این مسیر برای زنده ماندن باید به یکدیگر تکیه ‌کنند.

قسمت دوم این بازی با نام The Last of Us Part II امسال برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده بود.

فیلم‌نامه این سریال توسط کریگ مازن و نیل دراکمان نوشته شده و علاوه بر کارولین استراوس تهیه‌کنندگان اجرایی دیگری که در ساخت این سریال نقش خواهند داشت شامل ایوان ولز (Evan Wells) از استودیو بازی‌سازی Naughty Dog و اسد قزلباش (Asad Qizilbash) و کارتر سوان (Carter Swan) از کمپانی PlayStation Productions می‌باشند.

فرانچسکا اورسی (Francesca Orsi) معاون اجرایی رئیس برنامه‌های شبکه HBO درباره ساخت این سریال گفت:

کریگ مازن و نیل دراکمان هر دو در زمینه کاری خود پیشگام هستند. با همکاری آن‌ها در رأس ساخت این سریال و همچنین با کمک کارولین استراوس، این پروژه قطعاً هم به دل طرفداران سرسخت سری بازی‌های The Last of Us و هم به دل تازه‌واردان به این ژانر خواهد نشست و طنین‌انداز خواهد شد. ما بسیار خوشحالیم تا با همکاری کمپانی‌هایی مانند Naughty Dog ،Word Games ،Sony و PlayStation این داستان حماسی و فوق‌العاده جالب توجه را در قالب سریالی اقتباس کرده و بسازیم.

جف فراست (Jeff Frost) رئیس بخش تلویزیونی کمپانی سونی پیکچرز و اسد قزلباش رئیس کمپانی PlayStation Productions درباره همکاری‌شان در ساخت این سریال نیز گفتند:

ما بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم تا برای ساخت این سریال با شبکه HBO و تیم خلاق بی‌نظیری که این بازی را به سریال تبدیل خواهد کرد همکاری کنیم.

داستان‌سرایی نوآورانه بازی‌های پلی‌استیشن و ابتکار و نبوغ آن‌ها مکمل طبیعی برای ساخت این سریال است. همکاری ما برای ساخت این سریال مثال فوق‌العاده‌ای است از فلسفه (یک سونی) که ما در این کمپانی آن را سرمشق قرار داده‌ایم. ما با اشتیاق منتظر خواهیم ماند تا دیگر IP های نمادین بازی‌های ویدیویی را در آینده در قابل سریال یا فیلم دیگری توسعه دهیم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.