نویسندگان فیلم Deadpool 3 انتخاب شدند

21 November 2020 - 12:30

با خرید کمپانی فاکس توسط دیزنی، هنوز کمپانی دیزنی در حال بررسی این مسئله است که با متعلقات کمپانی فاکس چه خواهند کرد و یکی از این فرنچایزهای بزرگ مربوط به فیلم Deadpool می‌باشد و به نظر می‌رسد که ساخت دنباله این فیلم به واقعیت خواهد پیوست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

منابعی که در کمپانی دیزنی کار می‌کنند گفته‌اند که وندی مولینوکس (Wendy Molyneux) و لیزی مولینوکس لوگلین (Lizzie Molyneux Loeglin) که در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه سیت‌کام انیمیشنی Bob’s Burgers را بر عهده داشته‌اند قرار است کار نوشتن فیلم‌نامه قسمت سوم فیلم Deadpool را انجام دهند. علاوه بر این رایان رینولدز (Ryan Reynolds) بار دیگر در نقش ضدقهرمان Deadpool در قسمت سوم این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

در طی ماه پیش چندین جلسه بین چندین نویسنده‌ای که هر کدام فیلم‌نامه‌ای را برای قسمت سوم آماده کرده بودند با حضور رایان رینولدز برگزار شده بود. در پایان رایان رینولدز و دیزنی فیلم‌نامه‌ای را که وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لوگلین نوشته بودند را انتخاب کردند. روند ساخت قسمت سوم این فیلم هنوز در مراحل اولیه قرار دارد ولی با این حال استخدام کردن این دو نفر برای نوشتن فیلم‌نامه نهایی این فیلم اولین قدم بزرگی است که قسمت بعدی این فیلم را به مرحله تولید نزدیک‌تر کرده است.

این اولین فیلمی از Deadpool است که کمپانی دیزنی، رایان رینولدز و تیم سازنده قسمت‌های قبلی با یکدیگر جهت ساخت آن همکاری خواهند کرد. طرفداران این سری از فیلم قطعاً هیجان‌زده هستند چرا که کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوهای مارول نیز قرار است که در ساخت قسمت سوم این فیلم دخیل باشد. همان‌طور که او به سونی کمک کرد تا فرنچایز Spider-Man را دوباره بازسازی کند و فیلمی موفق را با تلاش‌های خلاقانه خود از این فرنچایز برای بینندگان بسازد او می‌تواند همین کار را برای سری فیلم‌های Deadpool نیز انجام دهد.

به غیر از بازگشت رایان رینولدز برای بازی در قسمت سوم این فیلم، عوامل زیاد دیگری که در ساخت قسمت سوم این فیلم نقش خواهند داشت نیز با موفقیت در حال حل شدن هستند ولی با این حال این منابع داخلی می‌گویند که قسمت سوم این فیلم نیز مانند دو قسمت قبلی همچنان با درجه سنی بزرگ‌سال ساخته خواهد شد. علاوه بر این انتظار می‌رود که کارگردان جدیدی نیز برای ساخت این قسمت انتخاب شود. به نظر نمی‌رسد دیوید لیچ (David Leitch) که کار کارگردانی قسمت دوم این فیلم را انجام داده است بتواند قسمت سوم این فیلم را نیز کارگردانی کند چرا که برنامه کاری او در سال ۲۰۲۱ پر است. این منابع داخلی همچنین گفته‌اند که درهای ورود برای بازگشت دیوید لیچ جهت کارگردانی قسمت سوم این فیلم همچنان باز هست به این علت که معلوم نیست چه زمانی روند ساخت این فیلم شروع خواهد شد ولی با توجه به اینکه او در انتخاب فیلم‌نامه قسمت سوم این فیلم هیچ نقشی نداشته است غیرمحتمل به نظر می‌رسد که او برای به عهده داشتن وظیفه کارگردانی قسمت سوم این فیلم به این فرنچایز بازگردد.

به هر حال رو به جلو حرکت کردن روند تولید این فیلم طرفداران را قطعاً خوشحال و هیجان‌زده خواهد کرد چرا که آن‌ها پس از ادغام کمپانی فاکس به کمپانی دیزنی بسیار نگران سرنوشت این فرنچایز بوده‌اند و این ادغام را پایان کار این فرنچایز می‌دانستند.

وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لوگلین با یکدیگر خواهر هستند و در کار نوشتن فیلم‌نامه نیز همکار یکدیگر هستند. آن‌ها تهیه‌کننده اجرایی، مدیر سریال و خالقان سیت‌کام انیمیشنی با نام The Great North برای کمپانی فاکس بوده‌اند و برنامه‌ریزی ‌شده است که این سریال انیمیشنی در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ماه ۱۳۹۹) به نمایش درآید و علاوه بر آن این سریال برای ساخت فصل دوم نیز تمدید شده است. علاوه بر این، آن‌ها نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال انیمیشنی سیت‌کام طولانی مدت موفقی با نام Bob’s Burgers برای کمپانی فاکس بوده‌اند که آن‌ها برای کار خود در این سریال در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه امی شده‌اند و همچنین برای هشت سال پی در پی نامزده دریافت جایزه امی نیز شده‌اند. علاوه بر همه این‌ها آن‌ها برای نوشتن فیلم‌نامه قسمتی از سریال Bob’s Burgers با نام The Hormone-iums سه بار نامزد دریافت جایزه WGA Awards (جایزه انجمن نویسندگان آمریکا، جایزه‌ای است که برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم، سریال، برنامه رادیویی و داستان بازی‌های ویدئویی اهدا می‌شود که این جایزه در دو بخش داستانی و غیرداستانی تقسیم‌ شده است) شده‌اند و همچنین جایزه Annie Award (جایزه‌ای است از طرف انجمن بین‌المللی فیلم‌های انیمیشنی که به انیمیشن‌های موفق اهدا می‌شود) را نیز برای این قسمت از این سریال کسب کرده‌اند.

در بخش فیلم‌ها نیز، این دو جدیداً کار نوشتن فیلم‌نامه اقتباسی را از رمان The People We Hate at the Wedding نوشته شده توسط گرنت گایندر (Grant Ginder) برای کمپانی FilmNation انجام داده‌اند و همچنین آن‌ها فیلم‌نامه‌ای را از سری بازی‌های ویدئویی با نام The Sims برای کمپانی Legendary اقتباس کرده و نوشته‌اند. علاوه بر این، آن‌ها فیلم‌نامه فیلم Jump Street: Now For Her Pleasure که اسپین افی از سری فیلم‌های Jump Street است را نیز برای کمپانی سونی نوشته‌اند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.