تیم سازنده ۲۱Jump Street یک فیلم هیولایی برای یونیورسال می‌سازند

21 November 2020 - 15:00

پس از موفقیت فیلم‌های ۲۱Jump Street «خیابان جامپ شماره ۲۱»، بازیگر چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و کارگردانان فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) قرار است یک فیلم هیولایی مهیج برای یونیورسال بسازند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم بدون نام برگرفته از هیولاهای مشهور یونیورسال ساخته می‌شود، اما هنوز جزئیاتی درباره اینکه آیا این شخصیت‌های نمادین در آن حضور دارند یا خیر، یا اینکه فقط در این دنیای هیولایی جریان دارد منتشر نشده است. رید کارولین (Reid Carolin) ایده اصلی پروژه را ارائه داده و وس توک (Wes Tooke) فیلمنامه را نوشته است.

این فیلم مهیج کنایه‌آمیز در دنیای امروزی جریان دارد، که تا حدودی شبیه فیلم‌های Jump Street است. این فیلم، همچنین تعریف مجددی از یکی از شخصیت‌های نمادین دنیای هیولایی یونیورسال ارائه خواهد داد.

لی ونل (Leigh Whannell) در حال توسعه بازسازی The Wolf Man «مرد گرگی» با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) است، در حالی که کارین کوساما (Karyn Kusama) نسخه جدید Dracula «دراکولا» را می‌سازد. پال فیگ (Paul Feig) در حال توسعه فیلم Dark Army «ارتش تاریک» است که در همین دنیای هیولایی جریان دارد. جاش کولی (Josh Cooley) هم در حال ساخت یک فیلم خانوادگی در این دنیای هیولایی است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.