کالین هنکس و دو بازیگر دیگر به فیلم Clear Lake پیوستند

21 November 2020 - 21:00

کالین هنکس (Colin Hanks)، دایان گررو (Diane Guerrero) و ستاره هیپ هاپ نلی (Nelly)، به بازیگران فیلم Clear Lake پیوستند. کارگردانی فیلم Clear Lake که از زندگی بادی هالی (Buddy Holly) الهام گرفته شده است توسط بروس برزفورد (Bruce Beresford) انجام می‌شود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آن‌ها به روآری اوکانر (Ruairi O’Connor)، که برای بازی در نقش هالی انتخاب شده بود می‌پیوندند. هالی یک موسیقیدان برجسته و از پیشگامان سبک راک اند رول بود که به همراه ریچی ولنس (Ritchie Valens)، جی پی ریچاردسون (J.P. Richardson) معروف به The Big Bopper و خلبان راجر پیترسون (Roger Peterson) در یک تصادف هوایی در سوم فوریه ۱۹۵۹ (۱۴ بهمن ۱۳۳۷) که منجر به سقوط آن‌ها در دریاچه برفی Clear Lake در آیووا شد، درگذشتند.

هنکس نقش نورمن پتی (Norman Petty)، مدیر برنامه و تهیه‌کننده هالی را بازی می‌کند، در حالی که نلی نقش چاک بری (Chuck Berry) را ایفا می‌کند. گررو بازیگر سریال کمدی Orange Is the New Black، نقش همسر هالی یعنی ماریا النا هالی (María Elena Holly) را بازی می‌کند.

فیلم Clear Lake با سال‌های نوجوانی هالی آغاز می‌شود و سپس تور ۱۹۵۸ Biggest Show of Stars را به همراه کلارنس کالینس (Clarence Collins)، بنیانگذار گروه Little Anthony & the Imperials، به تصویر می‌کشد، چرا که آن‌ها با اجرای مشترکشان در ایالات متحده در سال ۱۹۸۵، حصار‌های نژادی را شکستند.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده ریک فرنچ (Rick French)، استوارت بنجامین (Stuart Benjamin)، دیوید هیرشلند (David Hirshland)، و کتی ریکوین دوم (Kathy Rivkin Daum) با همراهی ماریا الن هالی، استفن ایسلی (Stephen Easley) و پیتر بردلی جونیور (Peter Bradley Jr.)، می‌باشد. پاتریک شاناهان (Patrick Shanahan)، نویسنده فیلم‌نامه، از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم است.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.