اولین تصاویر از کامالا خان در سریال Ms. Marvel منتشر شد

22 November 2020 - 19:30

درحالی‌که فیلم‌برداری فصل اول سریال Ms. Marvel آغازشده است، تصاویر جدید از سر صحنه‌ی این مجموعه نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی شدید کامالا خان به کاپیتان مارول است. درحالی‌که Marvel Studios در حال ساخت چندین سریال اختصاصی با حضور چهره‌های قدیمی و جدید دنیای مارول است، دیزنی پلاس به‌زودی به پلتفرم بزرگ دیگری برای MCU تبدیل خواهد شد. یکی از این شخصیت‌های جدید که طرفداران برای سال‌ها انتظار دیدنش را می‌کشیدند، ابرقهرمان نوجوان کامالا خان است که به یکی از ماندگارترین قهرمانان کم تعداد مسلمان تبدیل‌شده است. با توجه به آنکه کارول دنورز دارای لقب Captain Marvel است، کامالا لقب قبلی او را برای خود انتخاب کرده و سرانجام دارای عنوان لایو-اکشن اختصاصی خودش شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از جست‌وجویی گسترده برای یافتن بازیگر، ایمان ولانی (Iman Vellani) برای ایفای نقش کامالا در دنیای سینمایی مارول انتخاب شد. درحالی‌که تاریخ انتشار دقیقی برای Ms. Marvel به‌طور رسمی اعلام‌نشده، فیلم‌برداری فصل اول آن در آتلانتای جورجیا آغازشده است.

حال طی تصاویری که توسط Just Jared و @BRMarvelNews منتشرشده‌اند، ولانی را درون لباسی مشابه با لباس کاپیتان مارول مشاهده می‌کنیم.

با توجه به لیست عوامل حاضر در این پروژه در سایت IMDb، آرجون باسین (Arjun Bhasin) از A Beautiful Day in the Neighborhood به‌عنوان طراح لباس در این پروژه حضور دارد. حال که این تصاویر از سریال منتشرشده است، طرفداران منتظر دیدن چیزهای بیشتری هستند که شاید پوشش رسمی میس مارولِ کامالا نیز جزو آن‌ها باشد. معمولاً وقتی تولیدات ابرقهرمانی بزرگی نظیر سریال Ms. Marvel فیلم‌برداری سکانس‌های خود را آغاز می‌کنند، استودیوهای سازنده ظاهر رسمی شخصیت اصلی در آن پروژه را قبل از آنکه توسط دوربین‌های پاپاراتزی‌ها شکار شود، منتشر می‌کنند زیرا هر وقت لباس شخصیت‌ها به‌وسیله‌ی عکس‌هایی که از سر صحنه‌ی فیلم‌برداری گرفته‌شده‌اند منتشر می‌شوند با واکنش‌هایی که اکثراً منفی هستند روبه‌رو می‌شوند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت ظاهری که در تصاویر شاهد آن هستیم در طول سریال تغییر خواهد کرد. تصاویر سر صحنه عدالت را در حق این لباس‌ها آن‌هم درحالی‌که توسط دوربین‌هایی گرفته‌شده‌اند که کیفیتی مشابه با وقتی‌که خود استودیو و شبکه تصاویر را به‌طور رسمی منتشر می‌کند ندارند، اجرا نمی‌کنند.

نکته‌ی مثبت راجع به این تصاویر آن است که احتمالاً زودتر از قبل خبرهایی شامل اولین نگاه به لباس رسمی میس مارول و جزئیات بیشتر از روند انتخاب بازیگران و زمان پایان فیلم‌برداری فصل اول سریال منتشر خواهد شد.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.