تاریخ پخش فیلم Coming 2 America در آمازون مشخص شد

22 November 2020 - 12:30

کمپانی آمازون فیلم Coming 2 America که ادامه‌ای است بر فیلمی با نام Coming to America که با نقش‌آفرینی ادی مورفی (Eddie Murphy) در سال ۱۹۸۸ به نمایش درآمده بود را در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در ابتدا این فیلم قرار بود که در تاریخ ۱۸ دسامبر امسال در سینماها توسط کمپانی Paramount Pictures که کمپانی اصلی و سازنده این فیلم بوده است به نمایش درآید ولی بعدها حق پخش جهانی این فیلم را کمپانی آمازون با مبلغی بیش از ۱۲۵ میلیون دلار از کمپانی پارامونت خرید تا بتواند این فیلم را در شبکه اینترنتی خود به نمایش بگذارد.

این دومین فیلمی است که کمپانی آمازون و رئیس بخش پرایم ویدیو این کمپانی با نام جنیفر سالکه (Jennifer Salke) حق پخش آن را از کمپانی دیگری خریداری کرده‌اند. قبل از این آن‌ها حق پخش فیلم Borat Subsequent Movie Film را خریده بوده‌اند که به تازگی این فیلم در این شبکه به نمایش درآمده است که آمار خوبی را نیز از خود بر جای گذاشته است. ده‌ها میلیون نفر این فیلم را در هفته اولی که در این شبکه به نمایش درآمده است تماشا کرده‌اند. فیلم Coming 2 America در بیش از ۲۴۰ کشور و منطقه در دسترس قرار خواهد گرفت.

اتفاقات این فیلم از کشور سرسبز و سلطنتی با نام زاموندا شروع می‌شود و داستان پادشاه جدیدی با نام پادشاه اکیم (با بازی ادی مورفی) و ندیمه او با نام سمی (با بازی آرسنیو هال) را روایت می‌کند که راهی ماجراجویی جدید و خنده‌داری می‌شوند که این ماجراجویی از آفریقا شروع شده و تا محله کویینز در نیویورک آمریکا، جایی که تمام این اتفاقات از آنجا شروع شده است ادامه پیدا خواهد کرد. علاوه بر ادی مورفی و آرسنیو هال (Arsenio Hall) بازیگران دیگری که دوباره برای نقش‌آفرینی به قسمت دوم این فیلم بازخواهند گشت شامل جیمز ارل جونز (James Earl Jones) در نقش پادشاه جفه جافر، شری هیدلی (Shari Headley) در نقش ملکه لیزا،‌ جان آموس (John Amos) در نقش کلیو مک‌داول، لویی اندرسون (Louie Anderson) در نقش موریس و خدمه آرایشگاه motley می‌باشند. بازیگران جدیدی که به قسمت دوم این فیلم نیز اضافه شده‌اند شامل وسلی اسنایپس (Wesley Snipes)، لزلی جونز (Leslie Jones)، تریسی مورگان (Tracy Morgan)، ‌ جرمین فاولر (Jermaine Fowler)، بلا مورفی (Bella Murphy)، روتیمی (Rotimi)، کیکی لین (KiKi Layne)، نامزامو مباتا (Nomzamo Mbatha) و تیانا تایلور (Teyana Taylor) هستند.

جنیفر سالکه رئیس استودیوهای آمازون درباره این فیلم گفت:

قسمت اول این فیلم با نام Coming to America پدیده فرهنگی بوده است که جزء یکی از پرطرفدارترین و ستوده شده‌ترین فیلم‌های کمدی است که تا به حال ساخت شده است. ما از کمدین نابغه ادی مورفی و همچنین فیلم‌سازها و نویسنده‌ها و بازیگران فوق‌العاده‌ای که در ساخت قسمت دوم این فیلم نقش داشته‌اند تشکر می‌کنیم. ما بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم تا بتوانیم این ماجراجویی جدید را به بینندگان نشان دهیم. ما می‌دانیم که بینندگان سراسر جهان با دیدن آن عاشق این فیلم خنده‌دار و خوشحال‌کننده خواهند شد که قطعاً این فیلم تبدیل به یکی از فیلم‌های مورد علاقه مردم خواهد شد.

تولیدکننده این فیلم با نام کوین میشر (Kevin Misher) نیز درباره آن گفت:

چه چیزی می‌تواند بهتر از برگشتن به دنیای این فیلم و کشور زاموندا باشد؟ ما برای استودیوهای آمازون بسیار هیجان‌زده هستیم تا ادی مورفی و فیلم Coming 2 America را به بینندگان جهان نشان دهند تا آن‌ها همگی دوباره همراه با کاراکتری که ۳۰ سال پیش عاشق آن شده بودند بخندند و کاراکترهای جدیدی را نیز ملاقات کنند که تا سال‌های زیادی آن‌ها را به یاد بیاورند.

فیلم Coming 2 America توسط کریگ برور (Craig Brewer) کارگردانی شده است. کمپانی‌های تولیدکننده این فیلم شامل Paramount Pictures ،New RepublicPictures ،Eddie Murphy Productions و Misher Films می‌باشد. فیلم‌نامه این فیلم را نویسنده‌هایی از جمله کنیا باریس (Kenya Barris)، بری دبلیو. بلاستین (Barry W. Blaustein) و دیوید شفیلد (David Sheffield) و بر اساس داستان نوشته شده توسط بلاستین، دیوید شفیلد و جاستین کانو (Justin Kanew) و کاراکتری که توسط ادی مورفی خلق شده است نوشته‌اند. تولیدکنندگان این فیلم شامل ادی مورفی، کوین میشر می‌باشد. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل برایان الیور (Brian Oliver)، بردلی فیشر (Bradley Fischer)، والری آن (Valerii An)، باریس (Barris)، شاریس هویت-وبستر (Charisse Hewitt-Webster)، میشل امپراتو استیبایل (Michele Imperato Stabile) و اندی برمن (Andy Berman) می‌باشند.

قسمت اول این فیلم که در تابستان سال ۱۹۸۸ در سینماها به نمایش درآمد است توانسته بود که فروشی بیش از ۲۸۸ میلیون دلار را در سراسر جهان تجربه کند. این فیلم در رده‌بندی پرفروش‌ترین فیلم‌های ادی مورفی رتبه چهارم را دارد. فیلم Coming to America به بیش از ۲۵ زبان دیگر در سراسر جهان ترجمه شده است که در کشورهای دیگر این فیلم با نام‌هایی مانند Un Prince à New York در پاریس فرانسه، با نام Der Prinz aus Zamunda در آلمان، Un Príncipe en Nueva York در آمریکای لاتین و Il Principe Cerca Moglie در ایتالیا شناخته می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.