فصل چهارم سریال Black Lightning فصل پایانی آن خواهد بود

22 November 2020 - 12:00

سریال Black Lightning به پایان کار خود خواهد رسیده است. شبکه پخش کننده این سریال شبکه The CW در جمعه این هفته اعلام کرد که این سریال درام ابرقهرمانی آن‌ها با نام Black Lightning پس از پخش فصل چهارم به پایان کار خود خواهد رسید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

برنامه‌ریزی شده است که فصل چهارم این سریال در اوایل سال بعد میلادی در این شبکه پخش شود.

قبل از این اعلامیه شبکه The CW، آن‌ها هفته پیش اعلام کرده بودند که قصد دارند اسپین آفی از این سریال با نام Painkiller را بسازند که در این سریال جوردن کالووی (Jordan Calloway) نقشی را که در سریال اصلی ایفا کرده بود در این سریال نیز دوباره آن نقش را بازی خواهد کرد. در فصل چهارم و پایانی سریال Black Lightning قسمتی مربوط به این اسپین آف با نام Painkiller که مقدمه‌ای بر این سریال اسپین آف خواهد بود به نمایش درخواهد آمد. اسپین آف Painkiller قرار است که توسط سلیم اکیل (Salim Akil) کارگردانی شود. همچنین او علاوه بر کارگردانی این سریال، ‌وظیفه نوشتن فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. علاوه بر آن او قبل از این یکی از خالقان پشت صحنه سریال Black Lightning بوده است که علاوه بر به عهده داشتن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن، مدیر این سریال نیز بوده است.

سریال Black Lightning در ابتدا متعلق به کمپانی Fox بوده که بعداً این سریال به شبکه the CW, انتقال پیدا کرده است. این سریال عرف را شکانده است چرا که این اولین سریال ابرقهرمانی کمپانی DC است که شخصیت اصلی آن سیاه‌پوست است. کرس ویلیامز (Cress Williams) نقش این ابرقهرمان را در این سریال بازی کرده است. این سریال دومین سریالی از شبکه The CW است که در این فصل همراه با سریال Supergirl کنسل شده است. در فصل بعدی پخش سریال‌های شبکه The CW، آن‌ها برنامه‌ریزی کرده اند تا سریال جدید Superman & Lois را به همراه سریالی با نام Wonder Girl که در حال توسعه است و همچنین سریال اسپین آف Painkiller را در این شبکه پخش کنند و این سریال‌ها نیز به جمع دیگر سریال‌های این شبکه اضافه شود.

سلیم اکیل در طی بیانیه‌ای درباره به پایان رسیدن سریال Black Lightning گفت:

زمانی که ما برای اولین بار ماجراجویی سریال Black Lighting را شروع کردیم، من همان موقع می‌دانستم که جفرسون پیرس (با بازی کرس ویلیامز) و خانواده‌اش که شامل خانم‌های سیاه‌پوست قوی بوده‌اند پروژه منحصر به فردی خواهد شد که به جمع دیگر پروژه‌های ژانر ابرقهرمانی اضافه خواهد شد. علاقه سیاه‌پوستان و تمام طرفداران کمیک بوک‌ها در جهان به این سریال که باعث تولید بیش از سه فصل از آن شده است، چیزی که ما تصور کرده بودیم را ثابت کرده است: مردم سیاه‌پوست می‌خواهند خودشان را در تمام پیچیدگی‌هایشان ببینند.

بسیار متشکرم از تمام بازیگران، نویسندگان و خدمه این سریال که در ساخت آن با ما همکاری کرده‌اند چرا که بدون آن‌ها ساخت این پروژه ممکن نبوده است. من بسیار افتخار می‌کنم از کاری که ما در ساخت این سریال انجام داده‌ایم و لحظه‌هایی که باعث شده است تا ما اولین خانواده ابرقهرمانی آفریقایی آمریکایی DC را خلق کنیم و به فرهنگ مردم اضافه کنیم.

من بسیار قدردان همکاری و پشتیبانی پیتر روت (Peter Roth)، بخش تلویزیونی کمپانی براردان وارنز، مارک پدوویتز (Mark Pedowitz)، شبکه The CW، گرگ برلانتی (Greg Berlanti) برای به واقعیت پیوستن به این سریال هستم. درست است که فصل چهارم این سریال پایانی بر این ماجراجویی خواهد بود ولی بسیار هیجان‌زده و خوشحالم تا ساخت بخش جدیدی از این سریال را آغاز کنم و همچنان با شبکه The CW همکاری خود را ادامه دهم تا بتوانیم داستان سریال Painkiller را برای بینندگان تعریف کنیم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.