فیلم‌برداری Guardians of the Galaxy Vol. 3 پایان سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد

22 November 2020 - 16:30

با بازگشت جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3، به نظر می‌رسد فیلم‌برداری در اواخر سال ۲۰۲۱ شروع شود. این سری درباره یک گروه است، به رهبری پیتر کوییل با بازی کریس پرت که دور هم جمع شده و سعی می‌کنند کارهای گذشته خود را جبران کنند. در حالی که کتاب‌های مصور Guardians از سال ۱۹۶۹ معرفی شده، نسخه مدرن تیم در سال ۲۰۰۸ به وجود آمد. این گروه نسبتا ناشناخته بودند مخصوصا در مقایسه با سوپراستارهای MCU مانند مردآهنی، کاپیتان آمریکا و هالک. بعد از انتشار قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۴ گروه Guardians به گروهی پرطرفدار تبدیل شد و قسمت دوم فیلم در سال ۲۰۱۷ انتشار یافت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

گرچه در سال ۲۰۱۸ با اخراج شدن گان توسط دیزنی بخاطر چندین توییت قدیمی درباره مسائل حساس مانند ۱۱سپتامبر و هولوکاست که به تازگی پخش شده بود، آینده سری زیر سوال رفت. بخاطر این موضوع دیزنی مجبور به اخراج کارگردان شد. در این مرحله گان فیلم‌نامه Guardians of the Galaxy Vol. 3 را نوشته بوده و در مراحل پیش تولید قرار داشته. اخراج او با واکنش شدید طرفداران و گروه فیلم مواجه شد که بسیاری به دیزنی برای سریع اخراج کردن گان بدون نگاه کردن به وضعیت گله کردند. ساخت قسمت سوم فیلم متوقف شد و خیلی‌ها به این فکر می‌کردند که آیا بدون گان Guardians وجود خواهند داشت یا خیر. گرچه کمتر از یک سال بعد دیزنی دوباره گان را استخدام کرد.

حالا طبق گزارش هالیوود ریپورتر انتظار می‌رود که فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در اواخر سال ۲۰۲۱ شروع شود. این سومین و آخرین فیلم MCU خواهد بود که در طول سال ۲۰۲۱ فیلم‌برداری خواهد شد همراه با فیلم Thor : Love and Thunder به کارگردانی تایکا وایتیتی که فیلم‌برداری آن در ژانویه شروع خواهد شد و فیلم Ant-Man 3 به کارگردانی پیتون رید که فیلم‌برداری آن در اواسط سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد. گان همانند قبل نویسندگی و کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را برعهده دارد.

تاریخ اصلی پخش قسمت سوم فیلم ماه می سال ۲۰۲۰ اعلام شده بود. مشخصا بعلت اخراج شدن گان فیلم برای اولین بار تاخیر خورد ولی این تنها دلیلی نیست که فیلم‌برداری تابحال شروع نشده است. گان توسط کمپانی برادران وارنر استخدام شد که نویسندگی و کارگردانی فیلم The Suicide Squad را برعهده بگیرد و در حین مراحل تولید این فیلم توسط دیزنی دوباره استخدام شد. بصورت تعجب‌آوری همه‌گیری ویروس کرونا باعث تاخیر در فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy نشده است و گان اظهار کرده که قصد دارد تولید فیلم را در تاریخ مشخص شده شروع کند.

بیش از یک سال از زمان اصلی شروع تولید قسمت سوم فیلم می‌گذرد ولی دلایلی برای هیجان‌زده بودن وجود دارد. استخدام دوباره گان بدون شک یه نکته مثبت هم برای دیزنی و هم برای برند Guardians می‌باشد. به این علت که فیلم‌برداری فیلم تا اواخر سال بعد شروع نخواهد شد به احتمال زیاد بعلت ویروس کرونا تاخیر نخواهد خورد. جزییات کمی درباره فیلم در دسترس است و چندین سال با پخش فیلم فاصله داریم اما اوضاع برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 خوب بنظر می‌رسد.

 

منبع : Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.