الیسون بری از احتمال ساخت فیلمی از سریال GLOW صحبت کرد

22 November 2020 - 15:30

درست است که خدمه و بازیگران سریال GLOW نتفلیکس توافق دارند که برای به اتمام رساندن داستان این سریال علاقه دارند که فیلمی را بر اساس آن بسازند، ولی طبق مصاحبه جدیدی که الیسون بری (Alison Brie) انجام داده است طرفداران این سریال برای ساخت این فیلم نباید زیاد امیدوار باشند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این بازیگر در طی مصاحبه‌ای که جدیداً برای پادکست The Fourth Wall که در آینده منتشر خواهد شد با وب‌سایت The Playlist انجام داده است، درباره کنسل شدن این سریال توسط نتفلیکس و آینده آن در این پادکست گفتگو کرد. نتفلیکس سریال دارم GLOW با موضوع کشتی زنان را برای تولید فصل دوم در ماه اکتبر امسال (مهر ماه) کنسل کرد که این کار آن‌ها باعث شکه شدن طرفداران و بازیگران این سریال شده بود. پس از این خبر کنسلی، مارک مارون (Marc Maron) یکی از بازیگران این سریال گفته بود که برای به پایان رساندن داستان این سریال که به علت کنسلی آن نصفه کاره رها شده بود احتمال دارد که فیلمی از آن ساخته شود. با این حال الیسون بری جدیداً گفته است که او احساس می‌کند احتمال ساخته شدن این فیلم کم‌رنگ است.

الیسون بری در این باره گفت:

من به خاطر اتفاقاتی که در جهان امسال رخ داده است (شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها) مقداری بدبین هستم نسبت به ساخته شدن این فیلم و شرایط طوری هست که برگرداندن دوباره پروژه‌ها به مرحله تولید بسیار سخت شده است.

شیوع ویروس کرونا از همان روزهای ابتدایی این همه‌گیری تا به حال شرایط سختی را برای صنعت سینما به وجود آورده است. شیوع این ویروس واگیردار باعث شده تا برخی از فیلم‌های بزرگی که کمپانی‌ها برای پخش در سینماها تولید کرده بودند مجبور شوند که آن‌ها را به صورت اینترنتی پخش کنند مانند فیلم Mulan که در شبکه دیزنی پلاس پخش شده است و همچنین فیلم بزرگ ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر با نام Wonder Woman 1984 که قرار است به زودی هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max پخش شود. علاوه بر این ادامه شیوع این ویروس باعث شده بود که روند ساخت و تولید برخی از سریال‌ها برای جلوگیری از شیوع این ویروس در میان خدمه و بازیگران این سریال‌ها و جهت حفظ سلامت آن‌ها متوقف شود. با این حال دو واکسنی برای مقابله با این ویروس در حال ساخت و تولید است که امید را برای بهتر شدن شرایط زنده کرده است ولی تعداد تلفات و آمار شیوع این ویروس طوری است که به نظر نمی‌رسید قرار است به زودی متوقف شود و به همین علت صنعت سینما همچنان هنوز آینده مشخصی ندارد.

الیسون بری همچنین اضافه کرد که سال‌ها است که طرفداران سریال Community امیدوار هستند که فیلم از آن ساخته شود ولی ساخت همچنین فیلمی هنوز هم که هنوزه اتفاق نیفتاده است و هیچ خبری هم از ساخت آن نیست.

او در این باره گفت:

بنابراین حرف من این است که من برای ساخت همچنین پروژه‌های دلم را خوش نمی‌کنم چرا که حتی اگر همچنین پروژه‌هایی هم ساخته شوند مدت زمانی طول خواهد کشید تا منتشر شوند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.