احتمال شروع فیلم‌برداری سریال Green Lantern از سال بعد

22 November 2020 - 19:01

تولید سریال Green Lantern سرویس HBO Max در سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد و دنیای تلویزیونی DC ملحق خواهد شد. گرگ برلانتی، که بعنوان خالق Arrowverse شناخته شده است معامله DC خود را به سطح بعد وارد می‌کند. بعنوان قرارداد خود با بخش تلویزیونی برادران وارنر، برلانتی تهیه‌کنندگی چندین سریال تلویزیون برای سرویس جدید HBO Max را برعهده دارد که با سریال Green Lantern شروع خواهد شد. گرگ برلانتی که قبلا در ساخت فیلم Green Lantern 2011 دست داشته، الان این فرصت را دارد که با شوالیه سبزپوش هرکاری می‌خواهد را انجام دهد برخلاف فیلم Green Lantern با بازی رایان رینولدز؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سریال قدم بزرگی به جلو برداشت در حالی که سرویس HBO Max در آخر ۲۰۱۹ اعلام کرد که تولید سریال Green Lantern در حال انجام است. فصل اول سریال شامل ۱۰ قسمت خواهد بود و گراهام اسمیت شورانر این سریال خواهد بود. این سریال مورد انتظار قدم بزرگی برای DC خواهد بود به این علت که اولین سریال خواهد بود که در فضا صورت خواهد گرفت. در صورتی که هنوز هیچ بازیگری انتخاب نشده است، Green lantern گروه بازیگران بزرگی خواهد داشت که در افسانه‌شناسی این سری وجود داشته‌اند، از آلن اسکات اولین شوالیه سبزرنگ تا سیمون باز، جسیکا کروز، گای گاردنر همینطور سینسترو و کیلوواگ.

طبق گزارشات The Illuminerdi بنظر می‌رسد که تولید ۱۰ قسمت فصل اول این سریال در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد و جزییات بزرگ اعلام شده دیگر این بود که فیلم‌برداری در لس آنجلس شروع خواهد شد. درصورتی که بیشتر سریال‌های Arrowverse برلانتی از سال ۲۰۱۲ در ونکوور کانادا فیلم‌برداری شده‌اند که با سریال Arrow شروع شد. برخی از سریال‌های برلانتی برای DC که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد مانند Titians، Doom Patrol، Black Lightning و Stargirl در تورنتو کانادا و همینطور آتلانتا جورجیا فیلم‌برداری شده‌اند.

این اولین بار خواهد بود از فصل اول سریال Supergirl که یکی از سریال‌های برلانتی برای DC در لس آنجلس فیلم‌برداری خواهد شد. با اینکه تماما یک اسپین آف از Arrowverse نخواهد بود، سریال Green Lantern در مولتی‌ورس Arrowverse خواهد بود. این موضوع در Crisis on Infinite Earths مشخص شد بعد از اینکه نمایی از مولتی ورس نمایش داده شد، که همینطور نشان داد که Green Lantern بر روی زمین ۱۲ وجود دارد. یک ارتباط دیگر با Arrow در کنار برلانتی، مارک گوگنهایم یکی از سازندگان Arrowverse می‌باشد که جزو نویسندگان سریال نیز می‌باشد. با توجه با اینکه فیلم‌برداری در آوریل ۲۰۲۱ شروع خواهد شد احتمال می‌رود که سریال Green Lantern در اواخر سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

 

منبع : Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.