جاناتان پرایس و لارنس فیشبرن به All the Old Knives پیوستند

22 November 2020 - 18:30

طبق گزارش خبرگزاری Variety: استودیو آمازون پس از دست‌یابی به امتیاز فیلم اقتباسی از رمانی جاسوسی و مهیج به نام All the Old Knives، بازیگرانی از جمله جاناتان پرایس (Jonathan Pryce)، نامزد جایزه اسکار، و لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) را به مجموعه بازیگران خود اضافه کرد. کریس پاین (Chris Pine) و تاندی نیوتن (Thandie Newton) از دیگر بازیگران این فیلم هستند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

داستان فیلم در شهر کارمل کنار دریا اتفاق می‌افتد و پیرامون دو عاشق سابق است _یکی جاسوس سی‌آی‌ای، دیگری جاسوس سابق_ که هنگام صرف شام یکدیگر را ملاقات می‌کنند و خاطرات با هم بودنشان را در ایستگاه وین یادآوری می‌کنند. این گفت‌و‌گو ناگزیر به هواپیماربایی هواپیمای سلطنتی Jordanian Flight 127 منتهی می‌شود که با مرگ همه سرنشینان به پایان می‎رسد. این شکست سی‌آی‌ای تا به امروز سر زبان‌ها بوده است. هنری به کارمل آمده است تا پرونده مربوط به آن فصل تحقیرآمیز را ببندد. همانطور که آنان گرم صحبت‌های عاشقانه با یکدیگر سر خوراک‌های کالیفرنیایی هستند، معلوم می‌شود که یکی از آنان قادر نخواهد بود تا پایان وعده زنده بماند.

تهیه‌کنندگی فیلم All the Old Knives را کمپانی‌های Chockstone Pictures، Nick Wechsler Productions، Entertainment One (eOne)، Jackson Pictures، Chockstone Pictures برعهده دارند. استیو شوارتز (Steve Schwartz)، پائولا می شوارتز (Paula Mae Schwartz)، مت جکسون (Matt Jackson) و نیک وکسلر (Nick Wechsler) به نمایندگی از کمپانی‌های مذکور قرار است که تهیه‌کنندگی فیلم را انجام بدهند.

پاین به نمایندگی از کمپانی Barry Linen Productions، در کنار جوان لی (Joanne Lee) از کمپانی Jackson Pictures، کیت چرچیل (Kate Churchill) از Churchill Films، ریچارد هیویت (Richard Hewitt) و مارک گوردون (Mark Gordon) تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.