فیلم‌برداری She-Hulk و Moon Knight در ماه مارس شروع خواهد شد

23 November 2020 - 17:30

طبق گزارشات فیلم‌برداری سریال She-Hulk و Moon Knight برای سرویس دیزنی پلاس در ماه مارس شروع خواهد شد. با ورود دنیای سینمایی مارول به فاز چهارم، این دنیا فراتر از فیلم خواهد رفت با تولید چندین سریال برای شبکه دیزنی پلاس. اولین سریال، WandaVision خواهد بود که تاریخ ۱۵ ژانویه پخش خواهد شد و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده پخش سریال‌های The Falcon and the Winter Soldier و Loki نیز شروع شود. تقریبا شبیه تمام هالیوود مارول مجبور به تغییر تاریخ‌های پخش خود بعلت همه‌گیری ویروس کرونا شده است، اکثر سریال‌های شبکه دیزنی پلاس به این علت با تاخیر مواجه شده‌اند؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

Moon Knight و She-Hulk اولین بار همراه با Ms. Marvel توسط کوین فایگی در مراسم D23 Expo در سال ۲۰۱۹ اعلام شد. گرچه جزییات زیادی از این سه سریال پخش نشده‌اند اما در چند ماه گذشته بازیگر نقش اصلی سریال‌ها مشخص شده‌اند. طبق گزارشات اسکار آیزاک در فیلم Moon Kinght نقش آفرینی خواهد کرد، تاتیانا مازلانی نقش جنیفر والترز ملقب به She-Hulk را بازی خواهد کرد. مارول هنوز بصورت رسمی درباره این نقش اظهار نظر نکرده است اما طبق گزارشات ایمان ولانی در صحنه فیلم‌برداری سریال Ms. Marvel دیده شده است.

بعد از گذشتن چندین ماه بنظر تولید این دو سریال در ماه مارس شروع خواهد شد. تابستان گذشته تاریخ اصلی شروع تولید سریال She-Hulk، و ماه نوامبر برای سریال Moon Knight بود که بعلت همه‌گیری ویروس کرونا با تاخیر روبرو شدند.

با تاریخ شروع تولید در ماه مارس بعید بنظر می‌رسد که دو سریال تا قبل از سال ۲۰۲۲ پخش شوند درصورتی که ممکن است تولید سریال ها تا پایان سال ۲۰۲۱ به پایان برسد. گرچه مارول سریال‌های WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier و احتمالا لوکی را برای پخش در سال ۲۰۲۱ در نظر دارد و با اینکه تولید سریال Ms. Marvel قبل از این دو سریال شروع شده است، منطقی است که تاریخ پخش این سریال قبل از She-Hulk و Moon Knight باشد.

 

منبع : Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.