تاریخ پخش فصل دوم سریال For All Mankind مشخص شد

23 November 2020 - 20:30

فصل دوم سریال For All Mankind برای پخش آماده می‌شود. +Apple TV پنجشنبه اعلام کرد که سریال درام فضایی For All Mankind روز جمعه در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ پخش خواهد شد، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

همانطور که بعد از تیتراژ پایان فصل اول سریال متوجه شدیم، فصل دوم سریال For All Mankind در سال ۱۹۸۳ خواهد بود،در تاریخچه نسخه جدید اکتشاف فضا. +Apple Tv بطور رسمی اعلام کرد :

در نقطه عطف جنگ سرد هستیم و تنش‌ها بین آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی در بالاترین حد خود هستن. رونالد ریگان رییس جمهور است و جاه‌طلبی علم و اکتشاف فضا در خطر هدر رفتن است درحالی که آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی باهم برای در دست گرفتن مکان‌های غنی ماه تلاش می‌کنند. سازمان دفاع وارد کنترل ماموریت شده است، و ارتشی ساختن ناسا به مرکز اصلی داستان چندین کاراکتر تبدیل می‌شود، برخی با آن مقابله می‌کنند، برخی از آن بعنوان موقعیت برای منافع خود از آن استفاده می‌کنند و برخی خود را در اوج درگیری می‌بینند که ممکن به است به جنگ هسته‌ای منجر شود.

جوئل کینامن، مایکل دورمن، سارا جونز، شانتل ونسانتن، رن اشمیت، جودی بالفور، کریس مارشال و سونیا والگر به سریال بازخواهند گشت و سه بازیگر جدید نیز معرفی شده‌اند :

  • سینتی وو بعنوان ” کلی بالدوین ” دخترخوانده اد و کارن.
  • کارول پنا بعنوان ” الیدا روزالز ” یک مهندس خبره با گذشته‌ای پیچیده.
  • کیسی جانسون بعنوان ” دنی استیونز ” پسر گوردوی فضانورد و تریسی.

در حالی که وو نقش جدیدی را برای سریال بازی می‌کند، طرفداران شخصیت‌های پنا و جانسون را بعنوان کاراکترهایی که نقش‌آفرینی آن‌ها برعهده اولیویا تروخیو و میسون تامز بود، خواهند شناخت. پنا جالب‌ترین شخصیت را دارد بعلت نامشخص بودن سرنوشت شخصیت الیدا در فصل اول، با وجود به کمک مارگو تا بتواند وارد برنامه مدرسه کندی بشود، پدرش اوکتاویو اخراج و بی‌خانمان شد. توصیف اون بعنوان یک مهندس خبره با گذشته پیچیده، نشان می‌دهد که توانست علاقه‌اش را در ریاضی و علم دنبال کند.

از جمعه ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ هر هفته یک قسمت از ۱۰ قسمت فصل دوم سریال پخش در شبکه +Apple TV پخش خواهد شد. چندین تصویر پخش شده از سریال :

منبع : collider
برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.