اولین تصاویر از سریال DMZ منتشر شد

23 November 2020 - 15:30

اولین تصاویر از سریال DMZ شبکه HBO Max منتشر شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وظیفه کارگردانی این سریال بر عهده آوا دوورنی (Ava DuVernay) می‌باشد. داستان این سریال از سری کمیک بوک‌هایی به همین نام که توسط کمپانی DC Comics منتشر شده است اقتباس شده که داستان آن در آینده‌ای نزدیک جریان دارد که در این زمان کشور آمریکا درگیر جنگ داخلی ناخوشایندی شده است. مخصوصاً بخش منهتن ایالت نیویورک که تبدیل به منطقه‌ای تخریب شده، غیرنظامی و مجزا شده از بقیه نقاط جهان شده است. داستان این سری از کمیک بوک‌ها که توسط برایان وود (Brian Wood) نوشته شده و ریکاردو بورچیلی (Riccardo Burchielli) نیز آن را ترسیم کرده است، جهانی را متصور کرده که در آن شهر منهتن در وسط درگیری و جنگ بین دو جناح‌های متخاصم گیر افتاده است: ایالات متحده آمریکا و ایالت‌های تجزیه طلب و آزاد آمریکا.

از ماه اکتبر سال پیش اعلام شده بود که این سریال برای پخش در شبکه اینترنتی HBO Max در مرحله توسعه قرار گرفته است. بازیگر اصلی این سریال رزاریو داوسون (Rosario Dawson) می‌باشد که کاراکتر او در این سریال پزشکی سرسخت است که برای پیدا کردن پسرش که از ابتدا این درگیری‌ها گم شده است راهی ماجراجویی دلهره‌آور می‌شود. همچنین کاراکتر پارکو دلگادو با بازی بنجامین برت (Benjamin Bratt) در این سریال به عنوان سردسته محبوب و مرگبار یکی از قدرتمندترین گروه‌های موجود در DMZ (اسم این سریال مخفف منطقه غیرنظامی است) معرفی می‌شود. اکنون که شبکه HBO Max دستور ساخت اقتباسی از این سری از کمیک‌ بوک‌ها را صادر کرده است، کارگردان این سریال آوا دوورنی، عکس‌هایی را از بازیگرهایی که در این سریال قرار است حضور داشته باشند را در صفحه شبکه اجتماعی خود در توییتر منتشر کرد. شما می تونید این عکس‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

برنامه‌ریزی شده است که فصل اول این سریال حاوی چهار قسمت باشد چرا که از قرار معلوم دستور ساخت این سریال به عنوان سریالی کوتاه صادر شده است. از دیگر بازیگرانی که قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کنند می‌توان آلوم هون لی (alum Hoon Lee) بازیگر سریال Warrior شبکه کابلی Cinemax، فردی میارس (Freddy Miyares) ستاره سریال جنایی شبکه نتفلیکس با نام When They See Us و جردن پرستون کارتر (Jordan Preston Carter) بازیگر سریال The Haves and the Have Nots را نام برد. وظیفه نوشتن فیلم‌نامه تمام قسمت‌های این سریال کوتاه بر عهده رابرت پاتینو (Robert Patino) است که او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه آن تهیه‌کننده اجرایی این سریال نیز هست. علاوه بر او کارگران این سریال آوا دوورنی، جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز است.

این سری از کمیک‌ها توسط ناشر کمپانی DC Comics با نام Vertigo منتشر شده است. سری کمیک‌های DMZ طی ۷۲ شماره از تاریخ نوامبر ۲۰۰۵ تا ماه فوریه ۲۰۱۲ منتشر شده است. این سری از کمیک بوک‌ها که هم از طرف طرفداران و هم از طرف منتقدین تحسین شده است، به احتمال زیاد زمانی که در شبکه اینترنتی HBO Max منتشر شود سر و صدای زیادی خواهد کرد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.