تریلر جدید Wonder Woman 1984 از مرگ دوباره‌ی استیو ترور خبر می‌دهد

24 November 2020 - 09:00

آخرین تریلر از فیلم Wonder Woman 1984 منتشر شد که از جدایی مجدد و اجتناب‌ناپذیر شاهزاده دایانا و استیو ترور خبر می‌دهد. استیو ترور اولین بار در فیلم موفق Wonder Woman محصول ۲۰۱۷ و با بازی کریس پاین (Chris Pine) بر روی پرده‌ی سینما حاضر شد؛ او خلبانی در جنگ جهانی اول بود که به شاهزاده دایانا علاقه پیدا کرد اما داستان عاشقانه‌ی آن‌ها در حالی تازه آغازشده بود با فداکاری استیو برای کمک به این پرنسس آمازونی در مأموریتی برای متوقف کردن آرس و جنگی که در جریان بود به‌پایان رسید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

حضور استیو چندین دهه بعد و پس از مرگ آشکارش در Wonder Woman گیج‌کننده است. پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان هردو فیلم و کمپانی Warner Bros نیز به‌جای آنکه حضورش در Wonder Woman 1984 را پنهان کنند، تصمیم گرفتند بازگشت این شخصیت را رسماً تأیید کنند و صحبت‌ها را بر روی نحوه‌ی برگشت او متمرکز کنند. پاسخ این معما در فیلم گنجانده‌شده است اما تریلر جدید اشاراتی را بر این دارد که تجدیددیدار دایانا و استیو با یک خداحافظی غم‌انگیز دیگر دوباره به‌پایان خواهد رسید.

این کلیپ تبلیغاتی بین‌المللی جدید توسط کانال WBPicturesHK در پلتفرم YouTube منتشرشده است که تنها ۳۰ ثانیه و شامل تعداد کمی صحنه‌ی جدید است. مهم‌ترین بخش این پیش‌نمایش لحظه‌ای احساسی میان استیو و دایانا است که استیو می‌گوید دنیا شایسته‌ی داشتن «زن شگفت‌انگیز» است و تنها اوست که می‌تواند دنیا را نجات دهد. برای مشاهده‌ی آن می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

مشخص نیست که این دیالوگ در چه لحظه‌ای از فیلم گفته می‌شود اما یادآور خداحافظی استیو و دایانا در فیلم نخست وقتی استیو راجع به نقشه‌اش به دایانا می‌گوید و اضافه می‌کند که دنیا به کسی مثل او نیاز دارد، است. با در نظر گرفتن آنکه استیو در زمان حال DCEU حضور ندارد و مرگ او غمی همیشگی برای دایانا باقی خواهد ماند که در صحبت‌هایش با بروس ویس در Justice League نیز به آن اشاره شد، می‌تواند گفت که جدایی این دو عاشق در Wonder Woman 1984 مجدداً اتفاق خواهد افتاد.

انتظار برای فهمیدن نحوه‌ی بازگشت استیو و تأثیرش بر دایانا از حالا دیگر بیش این طول نخواهد کشید. پس از چندین تأخیر به دلایل مختلف، کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ انتشار فیلم جدید واندر وومن را کریسمس اعلام کرده است ضمن آنکه علاوه بر سال‌های سینما، بر روی HBO Max نیز قابل‌مشاهده خواهد بود تا به مخاطبان انتخابی برای نحوه‌ی دیدن و لذت بردن این فیلم که با تأخیرهای بسیار مواجه شد، داده باشد. باید اعتراف کرد که این تصمیم به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد اما در این مقطع، بهترین تصمیمی بود که با احتساب شرایط ویروس کرونا می‌شد اتخاذ کرد.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.