احتمال ساختن فیلم ولورین و ددپول وجود دارد

31 December 2016 - 14:00

تقریباً یک سال پس از اکران فیلم موفقیت‌آمیز Deadpool، کمپانی فاکس قصد دارد دارد که با اکران فیلم Logan «لوگان»، که آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان است، همان موفقیت را تکرار کند. فیلم‌های ددپول و لوگان تنها یک نقطه مشترک با هم دارند و آن هم رده‌بندی سنی هر دو فیلم است، این دو فیلم مختص به بزرگسالان هستند، ولی فضای حاکم بر دو فیلم کاملا با هم تفاوت دارد. ددپول فیلمی است که نامزد بهترین فیلم کمدی در مراسم گلدن گلوب شده است و علاقه‌ی زیادی به شکسته شدن دیوار چهارم در آن وجود دارد؛ اما لوگان درامی پیچیده با شخصیتی اصلی جدی و عصبی است که از فیلم‌های خشن وسترن الگو گرفته شده است. به همین خاطر است که شنیدن شایعه  حضور رایان رینولدر در فیلم لوگان واقعاً تعجب برانگیز بود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از پخش شدن این شایعه در فضای مجازی کارگردان فیلم لوگان، جیمز منگولد (James Mangold)، به همراه هیو جکمن و رایان رینولدز هر سه این موضوع را رد کردند. رایان رینولدز در این باره گفت که شخصیت ددپول برای فیلم لوگان اصلاً مناسب نیست. این خبر برای طرفدارن ناامید کننده بود؛ چون دیدن هیو جکمن و رایان رینولدز در کنار هم واقعا می‌توانست جالب باشد.

hugh-jackman-as-wolverine-in-logan

البته با توجه به گفته‌های سایت هالیوود ریپورتر (hollywood reporter) احتمال ساخته شدن فیلمی مشترک برای شخصیت ولورین و ددپول وجود دارد. توییت بوریس کیت (Borys Kit) را بخوانید:

ددپول در فیلم لوگان! منابع من می‌گویند این موضوع غیر ممکن است؛ البته احتمال کراس‌اور ددپول و ولورین وجود دارد.

با توجه به محبوبیت بالای هیو جکمن در نقش ولورین و رایان رینولدز در نقش ددپول احتمال ساخته شدن یک کراس‌اور از آن‌ها غیر ممکن نیست، ولی از آنجایی که از قبلاً اعلام شده بود هیو جکمن برای آخرین بار در فیلم لوگان در نقش ولورین بازی می‌کند؛ بازگشت او برای یک کراس‌اور با ددپول می‌تواند از لحاظ احساسی به فیلم جیمز منگولد آسیب وارد کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.