تصاویر جدیدی از سریال WandaVision منتشر شد

24 November 2020 - 17:00

تصاویر پشت صحنه سریال WandaVision جالب‌ترین لباس Vision را نشان می‌دهد همراه با چندین تصویر از این سریال دیزنی پلاس؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بعد از انتظاری طولانی فقط دو ماه با شروع پخش سریال WandaVision فاصله داریم. طبق برنامه‌ریزی قبلی تاریخ پخش سریال در ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده بود اما بعلت همه‌گیری ویروس کرونا مارول تاریخ فاز چهارم خود را تغییر داده است، سریال WandaVision در تاریخ ۱۵ فوریه شروع به پخش خواهد کرد این همینطور اولین سریال مارول برای سرویس دیزنی پلاس می‌باشد.

اتفاقات سریال WandaVision بعد از فیلم Avengers : Endgame اتفاق می‌افتد که در این فیلم تعداد زیادی از قهرمانان به زندگی برگشتند که همینطور شامل شخصیت Wanda Maximoff با بازی الیزابت اولسن نیز می‌شود اما Vision که در این فیلم به زندگی بازنگشته بنظر در سریال صحیح و سالم می‌باشد. همینطور که او و واندا یک زندگی ایده آل را زندگی می‌کنند که فقط در تلویزیون بنظر ممکن می‌آید. هم کمدی هم جزوی از پروژه مارول، سریال WandaVision مشابه با فیلم‌های دنیای سینمایی مارول نخواهد بود و زندگی ایده آل واندا و ویژن از هم خواهد پاشید.

تصاویر منتشر شده از سریال :

 

 

هنوز سوالات زیادی درباره سریال WandaVision وجود دارد، اینکه چطور ویژن می‌تواند زنده باشد تا اینکه سریال برای شخصیت‌هایی مانند مونیکا رامبو چه چیزی را در نظر دارد. WandaVision این فرصت را دارد که دنیای سینمایی مارول را در سطح بالایی ببرد و مرزهای خلاقیت را جابجا کند که راه فوق‌العاده‌ای برای شروع فاز چهارم این فرانچایز محسوب می‌شود.

 

منبع : Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.