نگاهی به لباس Starfire در فصل سوم سریال Titans

24 November 2020 - 17:30

کوری اندرز در فصل سوم سریال Titans به استارفایر تبدیل می‌شود و از لباس او رونمایی شده است؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در آخرین تصاویر از فصل سوم سریال Titans نگاهی به لباس استارفایر می‌اندازیم. این اولین لایو اکشن از سری Titans در دنیای DC می‌باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ پخش شد و فورا به موفقیتی بزرگ تبدیل شد. سال بعد فصل دوم نیز پخش شد و با اینکه طرفداران نسبتا از این فصل ناراضی بودند، برای فصل سوم نیز تمدید شد. در ابتدا فصل سوم Titans برای پاییز امسال برنامه ریزی شده بود اما همه‎گیری ویروس کرونا باعث تاخیر در تولید و پخش فصل سوم سریال شد.

در حال حاضر سریال در حال فیلم‌برداری است و تابحال چندین تصویر از فصل سوم مورد انتظار پخش شده است. در حالی که بیشتر توجه‌ها به تبدیل شدن جیسون تاد به رد هود می‌باشد، بنظر می‌رسد که فصل سوم برای کوری آندرز مهم‌تر  می‌باشد که در این فصل به استار فایر تبدیل خواهد شد. تولید کننده اجرایی Titans گرگ واکر اعلام کرده بود که کوری در فصل سوم به پتانسیل نهایی خود یعنی تبدیل شدن به استارفایر خواهد رسید و دیروز تصاویر مهمی در رسانه‌های عمومی پخش شد.

حالا HBO Max و Titans از لباس شخصیت استار فایر رونمایی کرده‌اند. رنگ بنفش با عقیق‌های سبز.

 

این لباس شباهت زیادی به تصاویر کتاب‌های مصور دارد. این لباس حس مدرنیته بیشتری دارد و مناسب استار فایر ساخته شده است. هنوز مشخص نیست که در کجای این فصل لباس وارد سریال خواهد شد ولی می‌توان گفت که لحظه پیروزی برای استار فایر در فصل سوم خواهد بود. این تکامل که بسیاری منتظر آن بودند و رضایت‌بخش بوده است. دیدن استار فایر در حال مبارزه با این لباس بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

علاوه بر تکامل به استار فایر در فصل سوم، کوری در این فصل مشغول سروکله زدن با خواهد خود، بلک فایر خواهد بود. فصل قبل این سریال با رسیدن بلک فایر به قصد پیدا کردن استار فایر به پایان رسید، و طرفداران می‌دانند که این تجدید دیدار به خوبی پیش نخواهد رفت. وجود بلک فایر در فصل سوم سریال موقعیتی عالی برای کاوش بیشتر در شخصیت و گذشته استار فایر بوجود می‌آورد، چیزی که طرفداران مشتاقانه منتظر آن بوده‌اند.

 

منبع : Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.