مارک رافلو و کاترین کینر به جمع بازیگران فیلم The Adam Project اضافه شدند

24 November 2020 - 15:30

مارک رافلو (Mark Ruffalo) و کاترین کینر (Catherine Keener) به جمع رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و دیگر بازیگران فیلم ماجراجویی و علمی-تخیلی کمپانی Skydance و نتفلیکس با نام The Adam Project پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

علاوه بر آن‌ها دو بازیگر دیگر با نام‌های واکر اسکوبل (Walker Scobell) و الکس مالاری جونیور (Alex Mallari Jr.) نیز به جمع دیگر بازیگرهای این پروژه از جمله جنیفر گارنر (Jennifer Garner) و زوئی سالدانا (Zoe Saldana) اضافه شدند.

رایان رینولدز در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که باید برای کمک گرفتن از نسخه ۱۳ ساله خودش در زمان به گذشته سفر ‌کند و این دو باید با کمک یکدیگر با پدر مرحومش که هم‌سن کاراکتر رایان رینولدز در این فیلم است مواجه شوند و کارهایی را به ترتیب انجام دهند تا آینده را نجات دهند.

مارک رافلو قرار است که نقش پدر کاراکتر رایان رینولدز، فیزیکدانی با استعداد را در این فیلم ایفا کند. کاترین کینر نیز نقش بد این فیلم، خانمی که تکنولوژی بسیار قدرتمندی را از این فیزیکدان دزدیده است را در این فیلم بازی خواهد کرد.

واکر اسکوبل که این اولین بازی حرفه‌ای او در صنعت سینما خواهد بود، نقش نسخه جوان کاراکتر رایان رینولدز را در این فیلم بازی خواهد کرد و در آخر الکس مالاری جونیور نیز نقش کاراکتری که دست راست نقش بد این فیلم است را نقش‌آفرینی خواهد کرد.

وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده شاون لوی (Shawn Levy) خواهد بود. رینولدز و شاون لوی قبل از این پروژه برای اولین بار با همکاری یکدیگر فیلم مورد انتظار اکشن کمدی با نام Free Guy را برای کمپانی ۲۰th Century Studios ساخته‌اند که هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست. جاناتان تروپر (Jonathan Tropper) و دیوید الیسون (David Ellison) که توسعه‌دهندگان این پروژه بوده‌اند، وظیفه تولیدکنندگی آن را نیز بر عهده دارند و قرار است که آن‌ها این فیلم که در حال حاضر در ونکوور کانادا در مرحله تولید به سر می‌برد را تولید کنند.

The Adam Project اولین سرمایه‌گذاری مخاطره پذیر کمپانی The Group Effort Initiative رایان رینولدز است که این کمپانی خودکفای مالی تنوع گوناگونی از مردم را در خود شامل می‌شود که هدف این کمپانی این است که به رنگین‌پوستان فرصت کار کردن در این صنعت و یاد گرفتن از تولیدات این بازیگر را فراهم سازد. The Group Effort Initiative تلاش مشترک بین دو کمپانی با نام‌های Maximum Effort متعلق به رایان رینولدز و کمپانی همسر او با نام B for Effort است.

مارک رافلو اخیراً در سریال تحسین شده شبکه HBO با نام I Know This Much Is True نقش‌آفرینی کرده است که او برای بازی خود در این سریال برنده جایزه امی بهترین بازیگر سریال کوتاه نیز شده است. او علاوه بر نقش‌آفرینی در دو نقش اصلی در این سریال، تهیه‌کننده اجرایی آن نیز بوده است. جدیدترین فیلمی که او در آن نقش‌آفرینی کرده است فیلم Avengers: Endgame بوده که او در این فیلم نقش ابرقهرمانی با نام بروس بنر و با لقب هالک را بازی کرده که این فیلم توانسته است که تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شود. علاوه بر این او در فیلم Dark Waters با کارگردانی تاد هینز (Todd Haynes) که یک درام ارزیابی زیست‌محیطی است نیز نقش‌آفرینی کرده است.

کاترین کینر که بازی در فیلم ترسناک Get Out را کارنامه خود دارد، در انیمیشن کمپانی DreamWorks با نام Croods 2 در کنار رایان رینولدز و اما استون (Emma Stone) صداپیشگی کرده است و قرار است که این انیمیشن در تاریخ ۲۵ نوامبر (۵ آذر ماه) در سینماها اکران شود و در روز کریسمس نیز به صورت اینترنتی برای پخش در دسترس قرار بگیرد. علاوه بر این او همچنین در سریال آینده نتفلیکس با نام Brand New Cherry Flavor و در کنار نیک آنتوسکا (Nick Antosca) و لنوره زایان (Lenore Zion) نقش‌آفرینی کرده است. جدیدترین کاری که از او پخش شده است نیز بازی در سریال شبکه Showtime با نام Kidding جیم کری (Jim Carrey)‌ می‌باشد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.