تصویر جدیدی از فیلم Wonder Woman منتشر شد

31 December 2016 - 17:00

حضور شخصیت واندرومن در فیلم Batman V Superman: Dawn Of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، یکی از نکات قابل توجه این فیلم بود. هرچند او مدت کوتاهی در این فیلم حضور داشت، اما توانست تقریباً نقشی قابل قبول و سرگرم‌کننده‌ای به نمایش بگذارد. با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

با وجود محبوبیت بسیار زیاد شخصیت واندرومن، طبیعی است که شرکت DC ساخت فیلمی مستقل درباره‌ی این ابرقهرمان زن را در دستور کار خود قرار دهد. فیلم سینمایی Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» توسط پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردانی خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی همچون گل گدوت و کریس پاین نقش‌های اصلی را برعهده خواهند داشت. فیلم سینمایی Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» ماجرای پرنسس آمازون یعنی دایانا پرینس (زن شگفت‌انگیز) را در جریان جنگ‌جهانی اول دنبال می‌کند. هرچند دو فیلم آخر ساخته‌ شده از قهرمانان و تبه‌کاران شرکت DC‌ نتوانستند نظر منتقدین را به خود جلب کنند، اما به نظر می‌رسد که فیلم «زن شگفت‌انگیز» بتواند انتظارات را برآورده کند؛ زیرا تاکنون تریلرهای منتشر شده و همچنین تصاویر آن بسیار جالب توجه‌ بوده‌اند.

به تازگی تصویر جدید و اختصاصی این فیلم توسط Empire منتشر شده است. همچنین کارگردان به همراه انتشار این عکس گفته است. شما می‌توانید این تصویر جدید را در پایین مشاهده کنید.

gal-gadot-in-wonder-woman

شما می‌توانید مطلبی با عنوان ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  را در سایت سینماگیمفا مطالعه کنید. فیلم Wonder Woman در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ خرداد ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منیع: Empire

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.