نائومی اسکات برای بازی در سریال Obi-Wan Kenobi در نظر گرفته شده است

25 November 2020 - 13:00

سریال Obi-Wan Kenobi سرانجام در مرحله انتخاب بازیگرهای خود قرار گرفته است و از قرار معلوم مدیر این سریال ستاره فیلم Aladdin با نام نائومی اسکات (Naomi Scott) را برای بازی در نقش‌ اصلی زن این فیلم در نظر گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نائومی اسکات بازیگری است که بیشتر برای ایفای نقش خود در فیلم لایو اکشن بازسازی شده دیزنی با نام Aladdin شناخته شده است. با اینکه پس از اکران این فیلم منتقدان نقدهای متفاوتی از بد تا خوب را به این فیلم دادند ولی نائومی اسکات در نقش شاهزاده یاسمین بازی بسیار درخشانی را ارائه کرده است و پس از این فیلم او تبدیل به بازیگر خانم رده بالایی نیز شده است.

این خبر خوبی برای سریال Obi-Wan Kenobi است چرا که این سریال مدت زیادی است که روند توسعه قرار داشته است. در همین امسال روند تولید این سریال به مدت نامعلومی تأخیر خورده بود و علت آن نیز این بود که کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) رئیس کمپانی Lucasfilm از فیلم‌نامه نوشته شده برای این سریال راضی نبوده است. پس از چند ماه دیگر کار بر روی این سریال و شیوع ویروس کرونا، کمپانی Lucasfilm سرانجام اعلام کرد که سریال Obi-Wan Kenobi در تاریخ مارس ۲۰۲۱ (اسفند ماه ۱۳۹۹) وارد مرحله تولید خواهد شد.

بر اساس وب‌سایت Illuminerdi، سریال Obi-Wan Kenobi پیش از این در مرحله انتخاب بازیگر اصلی همراه ایوان مک گرگور (Ewan McGregor) به سر می‌برده است. بر اساس توضیحات مربوط به این نقش، کاراکتر نائومی اسکات در این سریال خانم رنگین‌پوستی با نام رایلی می‌باشد ولی امکان دارد نامی که برای این کاراکتر انتخاب شده است عوض شود چرا که اسم کاراکتری که برای او در این سریال انتخاب شده جزء متغیرهای این سریال برای جلوگیری از درز هرگونه اطلاعات مربوط به داستان آن می‌باشد. از بین کسانی که برای بازی در نقش این کاراکتر در این سریال در نظر گرفته شده‌اند نائومی واتس یکی از آن‌ها است که او علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم Aladdin دیزنی، در فیلم‌های Power Rangers و Charlie’s Angels نیز ایفای نقش کرده است. به نظر نمی‌رسد که دیزنی آزمون بازیگری را از نائومی واتس برای بازی در این نقش بگیرد چرا که اکنون او جزء یکی از بازیگرهای بزرگ و مشهور است ولی با این حال دیزنی قبل از این از بازیگر آفریقای جنوبی با نام تیزو مبدو (Thuso Mbedu) و بازیگر خانم دیگری با نام آنولا ناولکار (Anula Navlekar) برای نقش‌آفرینی در این سریال آزمون هنرپیشگی از آن‌ها گرفته بوده است.

تیم تولید سریال Obi-Wan Kenobi همچنان جزئیات مربوط به این کاراکتری که نائومی اسکات را برای بازی در آن در نظر گرفته‌اند را در این سریال مخفی نگه ‌داشته‌اند، بنابراین اصلاً نمی‌توان گفت که نقش کاراکتر رایلی در داستان این سریال چگونه خواهد بود. علاوه بر آن این سریال در حال حاضر در حال انتخاب سه بازیگر دیگر برای بازی در کاراکترهای نقش فرعی آن است. این سه کاراکتر شامل خانمی ۳۰ ساله با نام تیا، مردی در اواخر ۲۰ سالگی خود با نام هارولد و خانم دیگری در اواخر ۴۰ سالگی خود با نام بلا می‌باشد. دوباره باید این نکته را ذکر کرد که اسم این کاراکترها متغیرهایی می‌باشد تا از درز عمومی هرگونه اطلاعات مربوط به داستان این سریال جلوگیری کند.

سرنخ‌های زیادی وجود ندارد از اینکه کاراکتر رایلی و دیگر کاراکترهای نام برده چه نقشی را در داستان این سریال خواهند داشت ولی امکان دارد که داستان آن و این کاراکترها به کاراکتر مندلورین‌ها مربوط باشد. سریال The Mandalorian در حال حاضر تبدیل به پرطرفدارترین سریال شبکه اینترنتی دیزنی پلاس شده است و با توجه به میزان محبوبیت این سریال، منطقی خواهد بود اگر داستان سریال Obi-Wan Kenobi به نحوی به داستان سریال The Mandalorian وصل شود. همچنین با توجه به اینکه ایوان مک گرگور برای تست کردن لباس‌هایی که را در سریال Obi-Wan Kenobi خواهد پوشید به سر صحنه سریال The Mandalorian رفته است، این ایده مرتبط بودن داستان این دو سریال به یکدیگر دور از ذهن نیست.

اگر این تئوری درست باشد، این خبر بسیار هیجان‌انگیز و خوشحال‌کننده‌ای برای نائومی اسکات و دیگر بازیگرهایی که برای بازی در نقش‌های دیگر این سریال در نظر گرفته شده‌اند می‌باشد. کاراکتر رایلی در سریال Obi-Wan Kenobi به راحتی می‌تواند کاراکتر مندلورینی در این سریال باشد که اوبی وان در طی ماجراهای خود در این سریال با آن ملاقات کند یا حتی این کاراکتر ممکن است ارتباطی با علاقه عاشقانه اوبی وان به کاراکتر داچز ستین نیز داشته باشد. با این حال مهم نیست که نقش این کاراکتر در این سریال چگونه خواهد بود و یا چه کسی نقش آن را در این سریال بازی خواهد کرد چرا که حضور این کاراکتر در سریال Obi-Wan Kenobi قطعاً تأثیر زیادی را بر روی طرفداران دنیای جنگ ستارگان خواهد گذاشت.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.