تریلر انیمیشن Boss Baby 2: معرفی بچه رئیس جدید و نوزادان نینجا

25 November 2020 - 15:00

اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business «بچه رئیس: شغل خانوادگی» شخصیت‌ها و عناصر جدیدی از جمله یک بچه رئیس جدید، نوزادان نینجا و فرمول نوزاد شدن را معرفی می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در سال ۲۰۱۷، یونیورسال فیلم The Boss Baby را اکران کرد که توانست به فروش کلی عالی ۵۲۷ میلیون دلاری دست پیدا کند. آن فیلم داستان تیم را دنبال می‌کرد که پس از به دنیا آمدن برادر کوچکش از چشم خانواده می‌افتد. اما تد کوچولو یک نوزاد عادی نیست و توسط شرکت بیبی‌کورپ برای این خانواده فرستاده شده است.

الک بالدوین (Alec Baldwin)، جیمز مارسدن (James Marsden)، ایمی سداریس (Amy Sedaris)، ایوا لنگوریا (Eva Longoria)، آریانا گرین‌بلت (Ariana Greenblatt) و جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) صداپیشگان اصلی این دنباله انیمیشنی هستند.

در این دنباله، تیم و تد بزرگ شده‌اند و مسیر متفاوتی برای زندگی خود انتخاب کرده‌اند. اما تیم خیلی زود می‌فهمد دختر نوزادش (سداریس) مامور دیگری از شرکت بیبی‌کورپ است که برای بررسی یک توطئه مرموز به زمین فرستاده شده است. او خیلی زود تیم و تد را وارد ماموریت خودش می‌کند و آن‌ها را به یک ماجراجویی جذاب دیگر می‌کشاند.

انیمیشن The Boss Baby: Family Business در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. تریلر این فیلم را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.