خاویر دولان در حال ساخت سریال The Night Logan Woke Up

25 November 2020 - 23:00

خاویر دولان کرگردان کارکشته کانادایی، در حال ساخت سریال The Night Logan Woke Up برای شبکه تلویزیونی +Canal که در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بعد از هشتمین فیلم خود، Matthias & Maxime، دولان به همراه شبکه +Canal، شرکت Quebecor و Studiocanal برای ساخت اولین سریال درام پنج قسمتی خود با نام The Night Logan Woke Up آماده می‌شود. این سریال اقتباسی از نمایش‌نامه محبوب La nuit où Laurier Gaudreault s’est réveillé به نویسندگی Michel Marc Bouchard می‌باشد.

طبق گزارشات تولید این سریال از ماه مارس سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد و در سال ۲۰۲۲ در شبکه +Canal و Quebecor Content پخش خواهد شد. دولان نویسندگی و کارگردانی سریال The Night Logan Woke Up که یک سریال هیجانی روانشناسی به زبان فرانسوی است را برعهده خواهد داشت، و همینطور تهیه‌کنندگی آن را همراه با Nancy Grant و Jasmyrh Lemoine برعهده خواهد داشت.

این سریال شامل بازیگران اصلی از نمایش سال ۲۰۱۹، شامل Julie Le breton، Magalie Lepine-Blondeau، Eric Bruneau و Patrick Hivon به همراه دولان و Julianne Cote خواهد بود. سریال در دهه ۱۹۹۰ میلادی داستان می‌می و برادرش را در نوجوانی و بهترین دوست لوگان دنبال می‌کند.

دوستی جدانشدی این پسرها در اصل مشکلاتی بهم خورده و خانواده‌ها از هم می‌پاشند.

سه دهه بعد می‌می بعلت مرگ مادرش به شهر خود بازگشته و با رازها و کینه‌های گذشته روبرو خواهد شد.

 

منبع : Hollywoodreporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.