زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Extraction 2 مشخص شد

26 November 2020 - 12:30

روند تولید فیلم Extraction 2 ممکن است به زودی آغاز شود. این فیلم ادامه‌ای خواهد بود بر فیلم اکشن نتفلیکس با نام Extraction که در ۲۴ آوریل امسال (۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) در این شبکه پخش شده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قسمت اول این فیلم توسط سام هارگراوی (Sam Hargrave) کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن را نیز توسط جو روسو (Joe Russo) نوشته است. ستاره این فیلم کریس همسورث (Chris Hemsworth) می‌باشد. این فیلم که در ماه آوریل امسال در شبکه نتفلیکس پخش شده بود، به سرعت تبدیل به فیلم بسیار موفقی در این شبکه شد. فیلم Extraction بار دیگر جو روسو، کریس همسورث و سام هارگراوی را پس از کار آن‌ها بر روی فیلم Avengers: Endgame دوباره دور هم جمع کرده بود. سام هارگراوی بدلکار و کارگردان واحد دوم فیلم Avengers: Endgame بوده است که این فیلم با نقش‌آفرینی کریس همسورث و کارگردانی برادران روسو (از جمله جو روسو) ساخته شده است. فیلم Extraction از رمان نوشته شده توسط آند پارک (Ande Parks) با نام Ciudad اقتباس شده و داستان آن بر روی سرباز حرفه‌ای با مهارت‌هایی قابل فروش با نام تایلر ریک (با نقش‌آفرینی کریس همسورث) تمرکز دارد و به او این وظیفه محول شده است تا با جنگیدن و طی کردن طول شهری در بنگلادش پسر موارد فروشی را به محلی امن ببرد.

کمتر از یک ماه پس از اینکه این فیلم در این شبکه پخش شده بود، نتفلیکس به صورت رسمی دستور ساخت قسمت دوم آن را صادر کرد و همچنین تائید شده است که مانند قسمت اول این فیلم، فیلم‌نامه قسمت دوم نیز توسط جو روسو نوشته خواهد شد.

در همین زمان جو روسو درباره این خبر گفت:

قراردادی جهت نوشتن فیلم‌نامه فیلم Extraction 2 با من بسته شده است و همچنین فیلم‌نامه این فیلم اکنون در مرحله شکل‌گیری داستان آن قرار دارد تا ببینیم داستان این فیلم چگونه می‌تواند باشد. هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم که آیا می‌خواهیم داستان قسمت دوم را در آینده روایت کنیم یا در گذشته. پایان قسمت اول این فیلم طوری بود که علامت سؤال بزرگی را برای مخاطبین به وجود آورده است.

بعدها جو روسو در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Collider گفت که چگونه با ساخت قسمت دوم این فیلم موافقت شده است و قبل از این نیز با جزئیات گفت که نتفلیکس از کار سام هارگراوی در کارگردانی قسمت اول این فیلم بسیار راضی بوده و آن‌ها علاقه دارند که قسمت دومی نیز از این فیلم ساخته شود.

در این زمان جو روسو گفت:

فکر می‌کنم که در زمان انتشار این فیلم صحبت‌ها درباره ساخت ادامه آن در مراحل ابتدایی قرار داشته بود. همه از انتشار این فیلم بسیار خوشحال، راضی و هیجان‌زده بودند. انرژی بسیار خوبی موقع انتشار این فیلم وجود داشت و پس از انتشار آن نیز این فیلم سر و صدای زیادی کرد و بسیار موفق ظاهر شد ولی بله صحبت‌ها درباره ساخت ادامه این فیلم بیشتر از یک ماه است که ادامه دارد.

از زمان این صحبت‌های جو روسو در ماه می تا حالا هیچ خبری درباره ساخت ادامه این فیلم منتشر نشده است ولی سرانجام جو روسو در طی مصاحبه اخیری که با وب‌سایت Comicbook انجام داده است بالاخره درباره روند ساخت ادامه این فیلم صحبت‌هایی را کرده است. در حالی که او در حال تبلیغ از فیلم تولید شده آن‌ها با نام Mosul بود، در طی این مصاحبه او مشخص کرد که آغاز روند فیلم‌برداری فیلم Extraction 2 قرار است که در سال ۲۰۲۱ شروع شود و همچنین او مشخص کرد که در حال حاضر روند نوشتن فیلم‌نامه این فیلم در چه مرحله‌ای قرار دارد.

او در این باره گفت:

بله ما همچنان در حال کار بر روی قسمت دوم این فیلم هستیم. ما در حال حاضر در مرحله نوشتن فیلم‌نامه این فیلم به سر می‌بریم ولی امیدواریم که فیلم‌برداری آن را از سال بعد آغاز کنیم. همچنین من به همراه کریس همسورث و نتفلیکس بسیار هیجان‌زده هستیم تا روند ساخت این فیلم را شروع کنیم فقط من باید کار نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را به پایان برسانم.

جو روسو هیچگونه اطلاعاتی را از طرح کلی داستان قسمت دوم این فیلم و یا اینکه این فیلم قرار است که در چه مکانی فیلم‌برداری شود را مشخص نکرده است و او همچنین مشخص نکرد که پس از پایان نفس‌گیر و نیمه‌کاره‌ای که کاراکتر کریس همسورث در قسمت اول این فیلم داشت با این کاراکتر در قسمت دوم آن چه خواهد کرد. به نظر می‌رسد که برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره قسمت دوم این فیلم باید همچنان منتظر بمانیم.

قسمت اول این فیلم با نام Extraction را می‌توان در حال حاضر در شبکه اینترنتی نتفلیکس تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.