حضور مدس میکلسن به جای جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts 3 تایید شد

26 November 2020 - 21:30

رسما اعلام شد که مدس میکلسن جایگزین جانی دپ در نقش گلرت گریندلوالد در فیلم Fantastic Beasts 3 خواهد بود. در سال ۲۰۱۶ کمپانی برادران وارنر دنیای جادوگری جی کی رولینگ را با فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them احیا کرد که پیش درآمدی براساس هاگوارتز می‌باشد. در ابتدا بنظر می‌رسید که این سری روی نیوت اسکمندر تمرکز دارد اما به سرعت مشخص شد که سری Fantastic Beasts روی زمانی که جادوگری سیاهی به اسم گریندلوالد دنیای جادوگری را وحشت زده کرده بود تمرکز دارد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دپ در آخر فیلم اول Fantastic Beasts بعنوان شخصیت گریندلوالد ظاهر شد که در فیلم دوم The Crimes of Grindelwald در سال ۲۰۱۸ نقش بزرگ‌تری داشت. براساس قرارداد جانی دپ نقش گرینلوالد را برای تمام فرنچایز برعهده داشت اما بعد از باخت جانی دپ در دادگاه به اتهام خشونت علیه زنان، کمپانی برادران وارنر از جانی دپ درخواست استعفا کردند و به سرعت جست و جو برای بازیگر جایگزین شروع شد و طبق گزارشات اولیه میکلسن جزو گزینه‌ها بود که مدتی بعد میکلسن این را رد کرد، ولی حالا مشخص شد که میکلسن تلاش در گمراه کردن طرفداران داشته است.

براساس گفته سایت IndieWire کمپانی برادران وارن رسما بازیگر سریال Hannibal، میکلسن را برای نقش گریندلوالد در فیلم Fantastic Beasts 3 انتخاب کرده است. این فیلم در حال حاضر در استودیو کمپانی برادران وارنر در نزدیکی شهر لندن در حال تولید می‌باشد. اکثر بازیگران فیلم دوم به قسمت جدید این فرنچایز بازخواهند گشت که شامل ادی ردمین، کاترین واترستون، دن فوگلر، آلیسون سودول، ازرا میلر و همینطور جود لا بعنوان ورژن جوان‌تر آلبوس دامبلدور خواهد بود. Fantastic Beasts 3 در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

میکلسن برای بازی در نقش هانیبال لکتر در سریال Hannibal از شبکه NBC شناخته شده است. Fantastic Beasts جدیدترین فرانچایز مهمی می‌باشد که میکلسن به آن ملحق شد او در گذشته در دنیای سینمایی مارول در نقش منفی فیلم Doctor Strange، فیلم Star Wars و نقش منفی James Bond هنرنمایی کرده است. میکلسن همیشه نشان داده است که استعداد خاصی برای ایفای نقش بعنوان نقش منفی فیلم‌ها داشته و بدون شک در نقش گریندلوالد فوق‌العاده ظاهر خواهد شد.

با توجه به اینکه خروج و جایگزینی جانی دپ در فیلم فقط چندین طی هفته به طول انجامید ممکن است تولید فیلم زیاد به تاخیر نیوفتاده باشد. با این وجود فیلم Fantastic Beasts 3 از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۲۲ تاخیر خورده است. هنوز جزییات زیادی از فیلم Fantastic Beasts 3 منتشر نشده است.

 

منبع : screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.