نقش Tom Hiddleston در فیلم Kong: Skull Island

1 January 2017 - 09:00

با شنیدن نام کونگ اکثر قریب به اتفاق مردم یاد گوریل غول‌پیکری می‌افتند که مسبب وحشت و هرج مرج در میان انسانها است. در فیلم “کونگ: جزیره جمجمه”  (Kong: Skull Island) نیز گوریل عظیم‌ الجثه‌ای در یک جنگل رازآلود در کنار شخصیت های انسانی جدید به تصویر کشیده می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه شوید.

“تام هیدلستون” (Tom Hiddleston) قرار است به عنوان “کاپیتان جیمز کونارد” (Captain James Conrad) در این فیلم ایفای نقش کند. کاپیتان کونارد یکی از شخصیت های اصلی و محوری فیلم است که رهبری یک گروه اعزامی را به جزیره “eponymous” بر عهده دارد همچنین ویدیوئی به تازگی منتشر شده است که درباره‌ی هویت و نقش کاپیتان کونارد در فیلم کونگ: جزیره جمجمه اطلاعات بیشتری به ما می‌دهد.
این ویدیو که توسط صفحه رسمی فیلم کونگ: جزیره جمجمه در توییتر منتشر شده است پرونده های حاوی سوابق نظامی  کاپیتان کونارد را نشان می‌دهد که توسط سازمان علمی Monarch جمع آوری شده است . لازم به ذکر است که Monarch همان سازمان علمی مرموزیست که اولین بار سال ۲۰۱۴ در فیلم “گودزیلا” (Godzilla) دیده شد .
طبق اطلاعات موجود در پرونده‌ی کاپیتان کونارد، او از سال ۱۹۶۵ تا سال ۱۹۷۱ به عنوان کاپیتان در نیروی هوایی ویژه‌ی بریتانیا خدمت می‌کرده و همینطور همکاری‌هایی با نیروهای ویژه استرالیا داشته است.
با توجه به تریلر و تصویر هایی که تا کنون از فیلم کونگ: جزیره جمجمه منتشر شده است، می‌توان دریافت که به احتمال زیاد کاپیتان کونارد نقش اصلی را در فیلم دارد که توسط Monarch و دولت استخدام شده تا بر روند انجام تحقیقات نظارت کند و مطمئن شود همه چیز خوب پیش می‌رود.

تام هیدلستون در این فیلم کنار ستارگانی همچون “ساموئل ال. جکسون” (Samuel L. Jackson) ، “بری لارسون” (Brie Larson) و “جان گودمن” (John Goodman) به ایفای نقش می‌پردازد.

دانلود

فیلم کونگ: جزیره جمجمه در دهم مارس سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.