امل امین کارگردانی رمانتیک کمدی Boxing Day را انجام خواهد داد

27 November 2020 - 00:00

بازیگر سریال I May Destroy You و فیلم The Maze Runner، امل امین (Aml Ameen) تولید فیلم Boxing Day، رمانتیک کمدی کریسمسی که در انگلستان جریان خواهد داشت را آغاز کرده است. این فیلم اولین تجربه‌ی کارگردانی او است و در کنار بازیگرانی نظیر آیا نائومی کینگ (Aja Naomi King) از سریال How to Get Away with Murder، لی-آن پیناک (Leigh-Anne Pinnock) از گروه دخترانه‌ی بریتانیایی Little Mix و نامزد گلدن گلوب و بفتا ماریان جین-باتیست (Marianne Jean-Baptiste) به ایفای نقش در آن نیز خواهد پرداخت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

امین و بروس پرنل (Bruce Purnell) نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این عنوان که الهام گرفته از کتاب خاطرات امین هست را انجام داده‌اند. این فیلم که سازندگان آن را اولین فیلم مخصوص تعطیلات کریسمس بریتانیایی با بازیگرانی تمام سیاه‌پوست می‌خوانند، یک نویسنده‌ی بریتانیایی با نام ملوین (امین) را دنبال می‌کند که برای معرفی نامزدش لیزا (کینگ) به خانواده‌ی بریتانیایی-کارائیبی‌اش در کریسمس به لندن بازمی‌گردد. وقتی لیزا جهانی که نامزدش پشت سر گذاشته است را کشف می‌کند، رابطه‌شان با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود.

کمپانی‌های BFI و Film4 سرمایه‌گذاران این پروژه هستند که توسط Warner Bros. Pictures در انگلستان و ایرلند توزیع خواهد شد. امین و پرنل زیر پرچم کمپانی تازه تأسیس خود با نام Studio113 تهیه‌کنندگان فیلم در کنار متیو زیمیاس (Matthew G. Zamias)، دیمین جونز (Damian Jones) از کمپانی DJ Films، دامنیک تلسون (Dominique Telson) و جوی گارورو-آپوهوتور (Joy Gharoro-Akpojotor) هستند.

امین اظهار کرد:

همکاری با کمپانی برادران وانر، Film4 و BFI برای به تصویر کشیدن فرهنگ سیاه‌پوست‌های بریتانیایی در این فیلم افتخار بزرگی است. برای مدت‌های طولانی آرزوی ساخت فیلمی که بازتاب‌دهنده‌ی شهر لندن عجین شده با فرهنگ‌های متفاوت است و درعین‌حال داستانی شخصی از زندگی خودم را روایت می‌کند را داشتم.

دنیل بتسک (Daniel Battsek)، اولی مدن (Ollie Madden) و لورن دارک (Lauren Dark) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم از طرف Film4 هستند؛ همچنین فارهانا به ولا (Farhana Bhula) از BFI و تورستن شوماخر (Thorsten Schumacher) از کمپانی Rocket Science دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن را تشکیل می‌دهند. Rocket Science مسئولیت فروش بین‌المللی فیلم را بر عهده خواهد داشت.

امین اخیراً در فیلم ترسناک-دلهره‌آور Run Sweetheart Run نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.