جاس ویدون از سریال The Nevers خارج شد

27 November 2020 - 13:00

جاس ویدون (Joss Whedon)‌ خالق، مدیر، نویسنده فیلم‌نامه، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال آینده شبکه HBO با نام The Nevers بوده است ولی اکنون بر اساس گزارش وب‌سایت Cinemablend او دیگر هیچ‌کدام از این نقش‌ها را در تولید این سریال نخواهد داشت. جاس ویدون بلافاصله از تمام نقش‌های خود در تولید این سریال خارج شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بسیار شبیه دیگر سریال‌هایی است که از ذهن جاس ویدون به وجود آمده مانند سریال Buffy the Vampire Slayer و Dollhouse. داستان آن نیز درباره گروهی از خانم‌های دوره ویکتوریا (دوره اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا) بوده که دارای قدرت‌هایی ویژه هستند و از این قدرت‌هایشان استفاده می‌کنند تا با نیروی شیطانی که قصد دارد دنیا را تغییر دهد مبارزه کنند. در حال حاضر تاریخ پخش این سریال برای تابستان سال بعد برنامه‌ریزی شده است.

یکی از سخنگوهای شبکه HBO درباره خبر خروج جاس ویدون از این پروژه گفت:

راه ما از جاس ویدون جدا شده است. ما درباره آینده این سریال همچنان هیجان‌زده خواهیم بود و با اشتیاق منتظر این خواهیم ماند تا این سریال را منتشر کنیم.

جاس ویدون درباره خروج خود از این پروژه گفت:

امسال که دارای چالش‌های بی‌سابقه بوده است،‌ این چالش‌ها هم بر روی زندگی من و هم بر روی چشم‌اندازی که من هرگز آن را تصور نمی‌کردم تأثیر گذاشته است. در حالی که توسعه و تولید سریال the Nevers تجربه‌ای خوشحال‌کننده بوده است ولی من به این پی بردم که این مقدار از تعهد که برای جلو بردن روند تولید این سریال مورد نیاز است به همراه چالش‌های جسمی لازمی که در این دوران همه‌گیری ویروس کرونا که برای تولید سریال بزرگی مانند این سریال مورد نیاز است، بیشتر از چیزی است که من بتوانم آن را تحمل کنم تا این کار تبدیل به رنج کشیدن من نشود. من واقعاً خسته هستم و قصد دارم که انرژی خود را صرف زندگی شخصیم کنم چرا که زندگی شخصیم در آستانه تغییرات هیجان‌انگیزی است. من از کاری که ما برای تولید این پروژه تا به حال انجام داده‌ایم بسیار افتخار می‌کنم. من قدردان تمام بازیگرهای فوق‌العاده و همکاران خود و شبکه HBO هستم که به من این اجازه را داده بودند تا جهان عجیب دیگری را بتوانم خلق کنم. سریال The Nevers حاصل کار واقعی ناشی از علاقه زیاد من به آن است ولی پس از دو سال کار بر روی این سریال، علاقه من به این پروژه تمام چیزی است که در حال حاضر من می‌توانم ارائه کنم و هیچ‌وقت این علاقه من به آن از بین نخواهد رفت.

با اینکه جاس ویدون جزئیات چالش‌ها و تغییراتی که برای او اتفاق افتاده است را مشخص نکرده است (به جز این همه‌گیری ویروس کرونا)، این سومین پروژه‌ای است که او در تولید آن به مشکل برخورده است چرا که در سال‌های قبل و در حین ساخت فیلم Avengers: Age of Ultron اختلاف‌های زیادی بین او و مارول وجود داشته و اخیراً هم او در فیلم‌برداری‌های مجدد و کاری که برای تولید نهایی فیلم Justice League انجام داده بود مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده است.

نیک فراست (Nick Frost) یکی از بازیگرهای این سریال درباره خروج جاس ویدن از این پروژه در طی مصاحبه‌ای گفت:

فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به من در این سریال حدود یک ماه است که به پایان رسیده است. روند آغاز فیلم‌برداری این سریال را ما در ماه اکتبر ۲۰۱۹ شروع کرده بودیم و من حدود یک هفته بود که کار خودم را در ساخت این سریال انجام داده بودم و پس از این‌ کار من در این سریال تقریباً تمام شد و بعداً در ماه ژانویه ما دیدم که روند ساخت پروژه‌ها به علت شیوع ویروس کورنا در حال تعطیلی است و بنابراین روند تولید این پروژه نیز تعطیل شد؛ بنابراین من برای یک سال هیچ کاری را در این سریال انجام ندادم. حدود یک ماه پیش کار فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به من در این سریال به اتمام رسید و کار من با این سریال نیز تمام شد. این سریال فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی به نظر می‌رسد. به نظر من فیلم‌نامه آن عالی است. کاراکتر من در این سریال مانند کاراکتری دیوانه است. جاس ویدون شگفت‌انگیز است نه از لحاظ کارگردان بلکه از لحاظ یک انسان. او واقعاً روح و زمان خود را برای تولید این سریال صرف کرده است و زمانی که او در سر صحنه فیلم‌برداری است برای ساخت آن بسیار سخت‌کوش و پرتلاش و متمرکز است و بسیاری از مواقع من مانند این بودن که: خدای من، من مطمئن نیستم تو از من چه می‌خواهی! مخصوصاً وقتی که ماسکی مخصوص جهت حفاظ از خدمه و شیوع ویروس کورنا را همه در صورت خود گذاشته بودیم. این نحوه کار ما در ساخت این سریال کار خاص و فوق‌العاده‌ای است که ما برای تولید آن انجام داده‌ایم ولی من این کار را دوست دارم. من به کاراکتر خود در این سریال علاقه‌مند هستم و فکر می‌کنم مردم با دیدن این سریال عاشق آن شوند. این سریال پیچیده و تازه‌ای است.

علاوه بر این، نیک فراست تائید کرد که جاس ویدون تمام صحنه‌های مربوط به کاراکتر او را در این سریال خودش فیلم‌برداری کرده است و تا جایی که او می‌داند نیز کار ساخت بقیه این سریال را نیز او بر عهده داشته است که این به این معنی است همان‌طور که کار پس از تولید این سریال ادامه پیدا خواهد کرد او ممکن است در پایان به عنوان کارگردان و نویسنده این سریال نام برده شود.

به غیر از نیک فراست بقیه بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل اولیویا ویلیامز (Olivia Williams)، جیمز نورتون (James Norton)، تام رایلی (Tom Riley)، آن اسکلی (Ann Skelly)،‌ بن چاپلین (Ben Chaplin)،‌ پیپ تورنس (Pip Torrens)، زکری مومو (Zackary Momoh)، ایمی منسن (Amy Manson)، روشل نیل (Rochelle Neil)، النور تاملینسون (Eleanor Tomlinson) و دنیس اوهار (Denis O’Hare) می‌باشند.

همچنان برنامه‌ریزی شده است که سریال The Nevers در فصل تابستان ۲۰۲۱ در شبکه HBO به نمایش درآید.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.