نگاهی به جدول فروش این هفته سینمای ایران

31 December 2016 - 21:06

جدول فروش کلی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سلام بمبئی منتشر شد.

به گزارش مشرق، جدول فروش کلی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم “سلام بمبئی” و بر اساس اعلام وبسایت “سینما تیکت” منتشر شد.

این جدول بر اساس فیلم‌هایی منتشر شده که در حال حاضر زمان قانونی اکران خود را پشت سر می‌گذازند.
فیلم “سلام بمبئی” به کارگردانی “قربان محمد پور” این هفته با داشتن ۱۶۵ سینما به فروش معادل ۸,۰۹۱,۵۹۲,۰۰۰ تومان رسید و مرز ۸ میلیارد را رد کرد. این فروش در حالی است که مابقی آثار روی پرده یک سوم این فیلم هم سینما در اختیار ندارند.
“آس و پاس” آخرین ساخته آرش معیریان در بین فیلم‌های در حال اکران رتبه دوم فروش کلی را در اختیار دارد. این فیلم با داشتن ۷۴ سینما به فروش کلی ۳,۴۷۵,۳۹۴,۰۰۰ تومان رسیده است.
screenshot_5

جدول فروش این هفته سینمای ایران

“یتیم خانه ایران” ساخته “ابوالقاسم طالبی” روند مثبت فروش حود را همچنان ادامه داده و این هفته به عنوان سومین فیلم پرفروش فیلم‌های در حال اکران شناخته شده است.

این فیلم با وجود داشتن یک سوم سینما نسبت به فیلم “سلام بمبئی” به فروش کلی معادل ۱,۲۷۹,۸۶۹,۰۰۰ تومان داشته است.
فیلم سینمایی “نفس” به کارگردانی “نرگس آبیار” چهارمین فیلم پرفروش در میان فیلم‌های در حال اکران سینمای ایران است. این فیلم که تنها ۲۸ سینما در اختیار دارد توانسته تا کنون به فروش کلی ۱,۲۰۷,۶۹۹,۰۰۰ تومان دست پیدا کند.
“لاک قرمز” اثر متفاوت “سید محمد سید حاتمی” رتبه پنجم پرفروش ترین‌های جدول کلی سینمای ایران را در اختیار دارد. این فیلم در حال حاضر داشتن ۵۲ سینما به فروشی معادل ۷۲۵,۶۹۰,۰۰۰ تومان دست یافته است.
منبع: مشرق نیوز

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.