نیل پاتریک هریس به فیلم The Unbearable Weight Of Massive Talent پیوست

27 November 2020 - 21:30

نیل پاتریک هریس به فیلم اکشن کمدی کمپانی لاینزگیت با نام The Unbearable Weight of Massive Talent با بازی نیکولاس کیج پیوست؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

نیل پاتریک هریس به همراه نیکولاس کیج که نقش خود را در این فیلم بازی خواهد کرد و همینطور پدرو پاسکال و تیفانی هدیش و شارون هورگان به ایفای نقش خواهد پرداخت و نقش مدیر استعدادیابی کیج را برعهده خواهد داشت.

این فیلم که در دست تولید است، شخصیت کیج را دنبال می‌کند که با وضعیت مالی بدی روبرو شده است. او با پیشنهاد یک میلیون دلاری یک طرفدار برای حاضر شدن در جشن تولد او موافقت می‌کند. هنگامی که شرایط بصورت خطرناکی دگرگون می‌شود، کیج باید برای نجات خود و دوستانش تلاش کند.

تام گورمیکان کارگردانی این فیلم که فیلمنامه آن را همراه با کوین اتن نوشته برعهده دارد. کوین تورن، کریستین بور و مایک نیلسون تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت. جیمز مایرز و بردی فوجیکاوا نظارت بر این فیلم را از طرف استودیو برعهده دارند.

هریس همچنین در فیلم The Matrix 4 برای کمپانی برادران وارنر هنرنمایی می‌کند و در سریال It’s a Sin برای شبکه Channel 4 و HBO Max نقش آفرینی خواهد کرد. او اخیرا در سریال A Series of Unfortunate Events برای نتفلیکس بازی در نقش کنت اولاف را برعهده داشته است.

منبع : Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.