کری فیشر در دو قسمت از انیمیشن Family Guy حضور خواهد داشت

31 December 2016 - 21:30

کری فیشر (Carrie Fisher) بازیگر فقید سری فیلم‌های جنگ ستارگان که خبر مرگش چند روز پیش کل سینما دوستان را در غم فرو برد، حال قرار است در دو اپیزود از انیمیشن محبوب شبکه فاکس به نام Family Guy به ایفای نقش بپردازد. Variety این موضوع را تایید می‌کند که فیشر مراحل مربوط به صدابرداری دو اپیزود از این انیمیش را کامل کرده‌بود که زمان پخشش به زودی مشخص خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

شروع کار کری فیشر در این انیمیشن در سال ۲۰۰۵ به عنوان بازیگر مهمان در نقش آنجلا (Angela) بود. آنجلا سرپرست پیتر گریفن (Peter Griffin) با صداپیشگی ست مک فارلن (Seth MacFarlane) در محل کار او  بود. فیشر در بیست اپیزود صداپیشگی این کاراکتر را بر عهده داشت که آخرین اپیزود آن در چهارم دسامبر سال جاری پخش شد.

علت مرگ کری فیشر که سه‌شنبه هفته پیش اتفاق افتاد، سکته قلبی در پرواز لندن به لس‌آنجلس اعلام شده‌است. او در لندن مشغول انجام مراحل فیلم‌برداری یک اپیزود از سریال کمدی Catastrophe برای شبکه آمازون بود. مک فارلن در حساب تویتری خود نوشت:

کری فیشر باهوش، بانمک، با استعداد، غیرقابل پیش بینی و کسی بود که معاشرت با او بسیار لذت بخش بود. همه ما از همین حالا به شدت دلتنگ او شده‌ایم.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.