پتی جنکینز اطلاعاتی درباره اسپین آف Wonder Woman منتشر کرد

28 November 2020 - 13:30

 پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان فیلم جدید Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» اطلاعاتی درباره محیط و داستانی که فیلم اسپین‌آف احتمالی Wonder Woman در آن جریان خواهد داشت منتشر کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در ابتدا پتی جنکینز قصد داشت فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی خود را با پیوستن به دنیای سینمایی مارول بسازد ولی خروج او از فیلم Thor: The Dark World در نهایت باعث شد اولین فیلم ابرقهرمانی خود با نام Wonder Woman را برای کمپانی برادران وارنر و DC بسازد. فیلم اول او با نقش‌آفرینی گال گدوت (Gal Gadot) در نقش پرنسس دایانا تبدیل به پدیده‌ای جهانی شد. این فیلم از تمام انتظاراتی که از آن می‌رفت پیشی گرفت و موفقیت فوق‌العاده آن باعث شد که ساخت قسمت دوم این فیلم با نام Wonder Woman 1984 که قرار است به زودی پخش شود حتمی گردد.

با وجود اینکه فیلم Wonder Woman 1984 قرار بود تاکنون اکران شده باشد، ولی چندین تغییر صورت گرفته در تاریخ انتشار این فیلم به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در نهایت باعث شده است که قسمت دوم این فیلم کریسمس پیش‌رو به صورت همزمان در سینماها و سرویس استریم HBO Max پخش شود. فیلم Wonder Woman 1984 به بینندگان این فرصت را خواهد داد تا ببینند پتی جنکینز چگونه فیلمی را برای ادامه قسمت اول این فیلم ساخته است و به نظر می‌رسد که کار او با این فرنچایز به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. پتی جنکینز پیش از این تائید کرده بود که داستانی را برای فیلم Wonder Woman 3 در نظر گرفته است ولی به غیر از قسمت سوم این فیلم، صحبت‌هایی نیز در رابطه با ساخت اسپین‌آف احتمالی از دنیای آمازون در این فرنچایز وجود داشته است.

در گذشته پتی جنکینز از احتمال ساخت اسپین آفی از این فرنچایز صحبت به میان آورده است. او قبلاً در این باره گفته بود که این فیلم اسپین‌آف احتمالی را کارگردانی نخواهد کرد ولی در ساخت آن نقش خواهد داشت. در آن زمان تنها اطلاعاتی که او از این فیلم به اشتراک گذاشت این بود که این پروژه قبل از فیلم Wonder Woman 3 منتشر خواهد شد.

در جدیدترین مصاحبه‌ای که پتی جنکینز با مجله Geek Magazine انجام داده، از او سؤالی مبنی بر این پرسیده شده که این اسپین‌آف چگونه به سری فیلم‌های Wonder Woman مرتبط خواهد بود. او در جواب این سؤال تائید کرده است که داستان این اسپین‌آف پس از اتفاقات قسمت اول فیلم Wonder Woman شروع می‌شود ولی این فیلم دارای داستانی پر پیچ و تاب است که نشان خواهد داد چه اتفاقاتی در بازه زمانی بین دو فیلم Wonder Woman 1984 و Wonder Woman 3 رخ داده است. خبر ساخت این پروژه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است ولی پتی جنکینز امید دارد که این پروژه ساخته خواهد شد.

او درباره این اسپین آف در طی این مصاحبه گفت:

این داستانی است که من و جف جانز (Geoff Johns) ایده آن را در ذهن خود پرورش داده‌ایم و سپس این داستان و ایده را به آن‌ها (کمپانی برادران وارنر) ارائه دادیم. اتفاقات و داستان این فیلم اسپین‌آف پس از زمانی که دایانا تمیسکیرا (جزیره آمازونی‌ها) را ترک می‌کند آغاز می‌شود و داستان این فیلم پیچ و تاب‌هایی را در خود دارد که توضیح می‌دهد چه اتفاق‌هایی بین دو فیلم Wonder Woman 1984 و Wonder Woman 3 رخ داده است. روند ساخت این پروژه هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است، ولی من امید دارم که این فیلم ساخته شود چون من علاقه زیادی به این داستان دارم.

ارتباط داستانی و وصل کردن اتفاقات دو فیلم Wonder Woman 1984 و Wonder Woman 3 به یکدیگر توسط این فیلم اسپین‌آف باعث جذاب شدن این فیلم خواهد شد. ما می‌دانیم که فیلم Wonder Woman 1984 شامل صحنه‌هایی در تمیسکیرا می‌باشد ولی تریلرهایی که تاکنون از این فیلم منتشر شده نشان داده است که تمام این اتفاقات و حضور او در تمیسکیرا به عنوان فلش‌بکی از روزهایی که دایانا به عنوان بچه در آنجا زندگی می‌کرده نشان داده خواهد شد. اگر این اسپین آف روی جزیره تمیسکیرا پس از اینکه دایانا آن را ترک کرده تمرکز داشته باشد، با این وجود امکان دارد که اتفاقات این فیلم به داستانی که در آینده از این فرنچایز تعریف خواهد شد مرتبط باشد. در حال حاضر به علت تصمیمی که دایانا برای ترک جزیره تمیسکیرا گرفته است، در حال حاضر نمی‌تواند به آنجا بازگردد ولی آیا این تغییر خواهد کرد؟ قسمت سوم فیلم Wonder Woman می‌تواند نشان دهد که او برای مقابله با خطری بزرگ‌تر و یا محافظت کردن از تمیسکیرا در برابر دشمنی جدید دوباره به جمع مردمش در این جزیره بپیوندد.

اگر کمپانی برادران وارنر تصمیم بگیرد که با ساخت اسپین‌آف فیلم Wonder Woman موافقت کند، جالب خواهد بود تا ببینیم که این فیلم چگونه شکل خواهد گرفت. بر عهده نداشتن وظیفه کارگردانی این فیلم توسط پتی جنکینز، می‌تواند این فرصت را به کارگردان دیگری بدهد تا علاوه بر پیوستن به دنیای گسترده DC، در گسترش فرنچایز Wonder Woman نیز نقش داشته باشد. بسیار جالب توجه خواهد بود تا ببینیم که آیا کمپانی برادران وارنر دستور ساخت این فیلم را برای پخش در سینماها خواهد داد یا آن‌ها پتی جنکینز را متقاعد خواهند کرد تا این فیلم اسپین‌آف را برای شبکه اینترنتی HBO Max تولید کند. قبل از اینکه ما بدانیم این فیلم در کجا پخش خواهد شد، این کمپانی در ابتدا باید به ساخت این فیلم اسپین‌آف فرنچایز Wonder Woman چراغ سبز نشان دهد ولی با این حال بسیار تعجب‌آور خواهد بود که اگر در این دوره، کمپانی برادران وارنر و DC ناگهان تصمیم بگیرند خواستار محتوای کمتری در رابطه با محبوب‌ترین کاراکترشان در دنیای گسترده DC هستند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.